Hej piger
jeg fødte her den 24.04.
jeg bløder stadig lidt og har det der slim, men tror diverse sygninger er gået i opløsning så godt som. . (undskyld detaljer
)..
jeg kiggede så lige med et spejl dernede. og når jeg kigger op (igen undskyld detaljer) så ser det da lidt anderledes ud gør det ikke?. jeg syntes jeg er sådan rimeligt god til at huske mine bækkenbundsøvelser, men er det for tidligt at bækkenbunden burde begynde at blive normal igen eller hvad man siger?.
det svært at forklare hvordan jeg syntes det ser ud dernede. sådan lidt aflangt måske?
men det jo heller ikke så længe siden..altså det ligner jo bare ikke at der nogensinde skal kunne komme noget derop igen

ps. er lige anonym da jeg ikke vil googles på dette. men det er altså mig 1990h
med nelly nut profil billede
Jeg fik en 3. grads og lignede en gyserfilm dernede i cirka en måneds tid. Der gik nok cirka 3 mdr. før jeg selv syntes at det var normalt dernede.
Her halvandet år efter fødslen kan jeg stadig mærke og se en lille forskel (men jeg er så også sådan en der altid har udforsket mit underliv meget grundigt, så andre ville måske ikke mærke eller se forskel ;-)
Men det er jo helt vildt forskelligt hvor lang tid det tager at blive normal dernede, alt efter hvordan fødslen er gået og hvor stærk bækkenbunden er (min var MEGET stærk inden fødslen, hvilket var meget heldigt, da jeg jo fik en 3. grads).
Anmeld