hej piger. hvornår var i normale down there? navn i tråd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

det var heldigt sluppet..

jeg blev syet med 2 sting oppe og to sting ude. de to ude var fordi jeg blev klippet.

jeg har fulgt lidt med dernede efter med et spejl for at se . syntes først det her den sidste uge jeg er begyndt at kunne lide synet igen

Puha
Jeg sad og klemte helt i underlivet da jeg læste det, nøj det lyder ubehageligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

modesty

Anonym skriver:

jaa prøver og huske dem hver dag men jeg glemmer det lidt i kampens hede. så bliver det oftes om aftenen ved sengetid og tror ikke jeg får lavet nok..

nogle gange gør jeg det hvis jeg sidder ned og ammer men tvivler på de har effekt..

men ja. jeg skal huske dem

Du skal lave dine knibeøvelser siddende eller stående - ikke liggende. De er meget mere effektive når tyngdekraften modarbejder dig. Så det er rigtig fint at lave dem mens du ammer.

Anmeld

13. maj 2013

modesty

Hej piger

jeg fødte her den 24.04.

jeg bløder stadig lidt og har det der slim, men tror diverse sygninger er gået i opløsning så godt som. . (undskyld detaljer)..

jeg kiggede så lige med et spejl dernede. og når jeg kigger op (igen undskyld detaljer) så ser det da lidt anderledes ud gør det ikke?. jeg syntes jeg er sådan rimeligt god til at huske mine bækkenbundsøvelser, men er det for tidligt at bækkenbunden burde begynde at blive normal igen eller hvad man siger?.

det svært at forklare hvordan jeg syntes det ser ud dernede. sådan lidt aflangt måske? men det jo heller ikke så længe siden..altså det ligner jo bare ikke at der nogensinde skal kunne komme noget derop igen

ps. er lige anonym da jeg ikke vil googles på dette. men det er altså mig 1990h med nelly nut profil billede

Jeg fik en 3. grads og lignede en gyserfilm dernede i cirka en måneds tid. Der gik nok cirka 3 mdr. før jeg selv syntes at det var normalt dernede.

Her halvandet år efter fødslen kan jeg stadig mærke og se en lille forskel (men jeg er så også sådan en der altid har udforsket mit underliv meget grundigt, så andre ville måske ikke mærke eller se forskel ;-)

Men det er jo helt vildt forskelligt hvor lang tid det tager at blive normal dernede, alt efter hvordan fødslen er gået og hvor stærk bækkenbunden er (min var MEGET stærk inden fødslen, hvilket var meget heldigt, da jeg jo fik en 3. grads).

Anmeld

14. maj 2013

AnthonsMor

Jeg fødte jo for 8 uger siden og det er skam helet helt fint, kan faktisk ikke se arrene mere trods de ret slemme bristninger både indvendigt og udvendigt! 

MEN når det så er sagt så har jeg en totalt underlig følelse hvis jeg går for længe/for hurtigt for langt.. Så føler jeg, at jeg har en tampon til at sidde, som enten sidder forkert eller er ved at falde ud - mega underligt.. Glæder mig til lægeundersøgelse på tirsdag i næste uge!

Anmeld

14. maj 2013

gokkelok

Puuuuh jeg synes der gik lang tid før, jeg stoppede helt med at bløde. Men det værste var godt nok, at jeg følte alt var ved at falde ud, når jeg gik på toilettet, og derfor ikke kunne få mig selv til, at komme af med afføring, hvilket gav hård mave, så jeg fik hæmorider, også er det slet ikke til at komme på toilettet. 

For sivan det er en ond cirkel!!

Anmeld

14. maj 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

Kan Hej piger

jeg fødte her den 24.04.

jeg bløder stadig lidt og har det der slim, men tror diverse sygninger er gået i opløsning så godt som. . (undskyld detaljer)..

jeg kiggede så lige med et spejl dernede. og når jeg kigger op (igen undskyld detaljer) så ser det da lidt anderledes ud gør det ikke?. jeg syntes jeg er sådan rimeligt god til at huske mine bækkenbundsøvelser, men er det for tidligt at bækkenbunden burde begynde at blive normal igen eller hvad man siger?.

det svært at forklare hvordan jeg syntes det ser ud dernede. sådan lidt aflangt måske? men det jo heller ikke så længe siden..altså det ligner jo bare ikke at der nogensinde skal kunne komme noget derop igen

ps. er lige anonym da jeg ikke vil googles på dette. men det er altså mig 1990h med nelly nut profil billede

Kan godt huske det, troede aldrig det skulle kunne fungere dernede igen... Men det skal bare have lidt tid ;-)

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Kan godt huske det, troede aldrig det skulle kunne fungere dernede igen... Men det skal bare have lidt tid ;-)

hihi ja du har ret

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

gokkelok skriver:

Puuuuh jeg synes der gik lang tid før, jeg stoppede helt med at bløde. Men det værste var godt nok, at jeg følte alt var ved at falde ud, når jeg gik på toilettet, og derfor ikke kunne få mig selv til, at komme af med afføring, hvilket gav hård mave, så jeg fik hæmorider, også er det slet ikke til at komme på toilettet. 

For sivan det er en ond cirkel!!

av frygter også jeg har fået en hæmoride hvad skal man gøre med det?

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Jeg fødte jo for 8 uger siden og det er skam helet helt fint, kan faktisk ikke se arrene mere trods de ret slemme bristninger både indvendigt og udvendigt! 

MEN når det så er sagt så har jeg en totalt underlig følelse hvis jeg går for længe/for hurtigt for langt.. Så føler jeg, at jeg har en tampon til at sidde, som enten sidder forkert eller er ved at falde ud - mega underligt.. Glæder mig til lægeundersøgelse på tirsdag i næste uge!

det sidste lyder da mega mærkeligt kan godt forstå du glæder dig til at blive undersøgt..det gør jeg godt nok også.

mine sting er også væk. huden er dog lidt øm også har den ene sygning/ar det med at gå op og bløde lidt

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg fik en 3. grads og lignede en gyserfilm dernede i cirka en måneds tid. Der gik nok cirka 3 mdr. før jeg selv syntes at det var normalt dernede.

Her halvandet år efter fødslen kan jeg stadig mærke og se en lille forskel (men jeg er så også sådan en der altid har udforsket mit underliv meget grundigt, så andre ville måske ikke mærke eller se forskel ;-)

Men det er jo helt vildt forskelligt hvor lang tid det tager at blive normal dernede, alt efter hvordan fødslen er gået og hvor stærk bækkenbunden er (min var MEGET stærk inden fødslen, hvilket var meget heldigt, da jeg jo fik en 3. grads).

aavvs.er glad for jeg ikke bristet så meget..kun lidt oppe i også blev jeg klippet.

hehe jeg følger også med med et spejl dernede:p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.