hej piger. hvornår var i normale down there? navn i tråd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

Laulund87

Jeg blev ikke syet eller noget som helst, men jeg kiggede ikke. Det skulle jeg ikke nyde noget af Så jeg ved ikke hvornår alt så normalt ud, men det har hele tiden føltes normalt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Tulle28

Anonym skriver:

ej det du beskrev med at den dækkede for skedeåbningen det præcist det jeg ser..kunne bare ikke sætte ord på det..men dejligt og lettelse at hører at det bliver normalt

Knib, knib og atter knib Og sig det endelig til lægen, når du er til 8 ugers undersøgelse - bare så der ikke er noget, der bliver overset. Men det hele er sikkert bare ved at "sætte sig på plads" - det er trods alt noget af en størrelse der kommer ud den vej

Anmeld

12. maj 2013

Lullaby

Anonym skriver:

Hej piger

jeg fødte her den 24.04.

jeg bløder stadig lidt og har det der slim, men tror diverse sygninger er gået i opløsning så godt som. . (undskyld detaljer)..

jeg kiggede så lige med et spejl dernede. og når jeg kigger op (igen undskyld detaljer) så ser det da lidt anderledes ud gør det ikke?. jeg syntes jeg er sådan rimeligt god til at huske mine bækkenbundsøvelser, men er det for tidligt at bækkenbunden burde begynde at blive normal igen eller hvad man siger?.

det svært at forklare hvordan jeg syntes det ser ud dernede. sådan lidt aflangt måske? men det jo heller ikke så længe siden..altså det ligner jo bare ikke at der nogensinde skal kunne komme noget derop igen

ps. er lige anonym da jeg ikke vil googles på dette. men det er altså mig 1990h med nelly nut profil billede

14 dage. 

Anmeld

12. maj 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hej piger

jeg fødte her den 24.04.

jeg bløder stadig lidt og har det der slim, men tror diverse sygninger er gået i opløsning så godt som. . (undskyld detaljer)..

jeg kiggede så lige med et spejl dernede. og når jeg kigger op (igen undskyld detaljer) så ser det da lidt anderledes ud gør det ikke?. jeg syntes jeg er sådan rimeligt god til at huske mine bækkenbundsøvelser, men er det for tidligt at bækkenbunden burde begynde at blive normal igen eller hvad man siger?.

det svært at forklare hvordan jeg syntes det ser ud dernede. sådan lidt aflangt måske? men det jo heller ikke så længe siden..altså det ligner jo bare ikke at der nogensinde skal kunne komme noget derop igen

ps. er lige anonym da jeg ikke vil googles på dette. men det er altså mig 1990h med nelly nut profil billede

Jeg ved ikke hvordan jeg så ud inden graviditeten, men jeg tror ikke jeg ser normal ud nu

Jeg fødte et 4500 g barn som var stjernekigger, og jeg syntes ikke det er underligt at underlivet forandre sig. Ikke mere underligt end anderledes bryster, strækmærker osv

Held og lykke med din normalitet 

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det går nok, det bliver langsomt bedre

Men nogle ting kan tage tid, desværre

ja det skal nok komme

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Knib, knib og atter knib Og sig det endelig til lægen, når du er til 8 ugers undersøgelse - bare så der ikke er noget, der bliver overset. Men det hele er sikkert bare ved at "sætte sig på plads" - det er trods alt noget af en størrelse der kommer ud den vej

jaa prøver og huske dem hver dag men jeg glemmer det lidt i kampens hede. så bliver det oftes om aftenen ved sengetid og tror ikke jeg får lavet nok..

nogle gange gør jeg det hvis jeg sidder ned og ammer men tvivler på de har effekt..

men ja. jeg skal huske dem

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg ved ikke hvordan jeg så ud inden graviditeten, men jeg tror ikke jeg ser normal ud nu

Jeg fødte et 4500 g barn som var stjernekigger, og jeg syntes ikke det er underligt at underlivet forandre sig. Ikke mere underligt end anderledes bryster, strækmærker osv

Held og lykke med din normalitet 

hehe nej det ikke så tit man har set sig selv dernede..

jeg tjekkede med et spejl efter fødslen..puha da..

Anmeld

13. maj 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

hehe nej det ikke så tit man har set sig selv dernede..

jeg tjekkede med et spejl efter fødslen..puha da..

Jeg tjekkede en enkelt gang på hospitalet fordi jeg ... Ja, jeg brød mig ikke om at presse ( &nbsp og så ville jeg lige tjekke at alt var okay, også mht sygningen (lynfødsel + 4500g baby + stjernekigger = 3 sting )

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg tjekkede en enkelt gang på hospitalet fordi jeg ... Ja, jeg brød mig ikke om at presse ( &nbsp og så ville jeg lige tjekke at alt var okay, også mht sygningen (lynfødsel + 4500g baby + stjernekigger = 3 sting )

det var heldigt sluppet..

jeg blev syet med 2 sting oppe og to sting ude. de to ude var fordi jeg blev klippet.

jeg har fulgt lidt med dernede efter med et spejl for at se . syntes først det her den sidste uge jeg er begyndt at kunne lide synet igen

Anmeld

13. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hej piger

jeg fødte her den 24.04.

Jeg blødte omkring 4-5 uger, men havde kun få smerter i dagene lige efter fødslen. Det hele lignede sig selv ret hurtigt, men er sikker på at det kommer an på hvilket fødselsforløb man har haft. Ved 8 ugers tjekket ved lægen burde alt se normalt ud og han kontrollere også om dine muskler fungere optimalt.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.