Hvor mange bade om ugen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

Miin'Baby'Mus

smsh skriver:

Vores dreng og 2 måneder og han er også helt vild med at være i bad. Han skriger af glæde og grine helt vildt når han får lov til at pjaske i vandet. Det er bare fedt, og en rigtig god hyggestund at have dem i bad

Ja sådan har jeg det nemlig også  Men samtidig er vores super god til at holde varmen, så hun sveder tit og nu bliver der jo også sommer - så tænkte om hun måske skulle have flere bade om ugen nu  Nå, det finder jeg vel ud af 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea på 4 1/2 år kommer i bad 1-2 gange om ugen. Om sommeren er det tit ofter, fordi hun jo bliver smurt med solcreme et par gange om dagen, bader i badebacine, render rundt uden tøj og bare bliver ere beskidt.

Alberte på 10 mdr kommer i bad efter behov, så det er max 1 gang i ugen. Hun bliver vasket hver dag. Vh stine

Anmeld

12. maj 2013

frk andreasen

mine store børn på 3 & 6 år kommer i bad hver dag ( nogengange springes der over )
mens lillesøster kommer med dem hver 2 dag ca hun er 5 mr i dag men det osse først her den sidste mdr det er begyndt sådan for hun har ikke været glad for vandet så de første 4 mdr der var det en gang i ugen men pludselg vendte det sig til glæde.. nu elsker hun vandet og komme i det store karbad med sine søskende er osse godt for hun bliver svinet meget til når vi spiser grød/ kartoffelmos
knus tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.