Komme videre - men uden baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.747 visninger
19 svar
16 synes godt om
9. maj 2013

Nenus

Hej piger!

Under min graviditet og efter den spontane abort, har jeg brugt enormt meget tid herinde, fordi jeg synes der var sådan en god støtte at hente..

Men i går eftermiddags nævnte manden for mig, at jeg altså bruger for meget tid herinde, og jeg burde stoppe med at være herinde i noget tid. 

Så ja, jeg er først herinde nu, siden i går morges, fordi han "gav mig lov" :b

Hvad mener i? Kan det stoppe min sorgproces helt, at jeg snakker for meget om det, og er herinde for meget? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

esioul

Nenus skriver:

Hej piger!

Under min graviditet og efter den spontane abort, har jeg brugt enormt meget tid herinde, fordi jeg synes der var sådan en god støtte at hente..

Men i går eftermiddags nævnte manden for mig, at jeg altså bruger for meget tid herinde, og jeg burde stoppe med at være herinde i noget tid. 

Hvad mener i? Kan det stoppe min sorgproces helt, at jeg snakker for meget om det, og er herinde for meget? 

Min kæreste skulle godt nok ikke bestemme om jeg skulle sidde herinde.

Jeg tror mænd og kvinder reagerer på vidt forskellige måder efter en SA. Det mærkede jeg også til. Jeg var åben omkring det, og brugte siden her meget,

Anmeld

9. maj 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Nenus skriver:

Hej piger!

Synes du skulle tage dig den tid du har brug for, om det er med eller uden baby.dk det er op til dig. Min mand synes ski også at jeg er for meget her. Krydser for der snart er en bebs til jer, hvis i ønsker det.

Anmeld

9. maj 2013

LinLin

Jeg syntes det var rart at kunne "gå herind" dengang jeg havde en sa/ma... Undgå graviditetstrådene en uges tid eller to

Anmeld

9. maj 2013

La´chrissen

Nenus skriver:

Hej piger!

Jeg Ian slet ikke sætte mig ind i jeres store sorg
Men du skal jo selv mærke efter hvad der hjælper dig. Men det kan være godt at tage en lille pause og tænke på alt mulig andet og gøre en masse gide ting for jer.
Men det hjælper ikke at han vil tage en beslutning for dig

Anmeld

9. maj 2013

Kløver

Det kommer jo an på hvilken person man er. Jeg har taget pauser når jeg kunne mærke det ikke var godt for mig, og været her når jeg har lyst og synes det kan give en enorm støtte, og også dejligt man kan dele råd, erfaringer eller bare mærke man ikke er den eneste i verden med et problem

Synes du selv skal vurdere hvor lidt og hvor meget, han kan jo godt dele tanker om hvis han mærker det ikke gavner, men han kan jo ikke bestemme hvor meget tid du skal bruge herinde, hvis du føler en støtte

Anmeld

9. maj 2013

Nenus

esioul skriver:

Min kæreste skulle godt nok ikke bestemme om jeg skulle sidde herinde.

Jeg tror mænd og kvinder reagerer på vidt forskellige måder efter en SA. Det mærkede jeg også til. Jeg var åben omkring det, og brugte siden her meget,

Hehe, neej, jeg blev også lidt chokeret over at han nævnte det på den måde. Men, han er vel også den der kender mig bedst, så han har jo nok men det en i god mening

Jeg føler også at det hjælper mig at få snakket ud om det, og nu har jeg jo skrevet hele forløbet osv. herinde - så føler at det er her jeg bedst kan snakke om det, nu når han ikke vil snakke..

Anmeld

9. maj 2013

Nenus

La´chrissen skriver:

Jeg Ian slet ikke sætte mig ind i jeres store sorg
Men du skal jo selv mærke efter hvad der hjælper dig. Men det kan være godt at tage en lille pause og tænke på alt mulig andet og gøre en masse gide ting for jer.
Men det hjælper ikke at han vil tage en beslutning for dig

Jeg føler også at jeg begynder at prøve at komme mere ud - tog f.eks. en tur til herning i dag, og mødtes med nogle gamle kollegaer.. Så når sådan en dag er omme, føler jeg bare at man har brug for et sted, hvor man også lige kan få lov til at lufte sorgen, og det man egentlig har følt gennem dagen, som man bare ikke kan snakke med andre om. Manden er ikke den store "deler", og han føler ikke de samme ting som jeg gør..

Anmeld

9. maj 2013

esioul

Nenus skriver:

Hehe, neej, jeg blev også lidt chokeret over at han nævnte det på den måde. Men, han er vel også den der kender mig bedst, så han har jo nok men det en i god mening

Jeg føler også at det hjælper mig at få snakket ud om det, og nu har jeg jo skrevet hele forløbet osv. herinde - så føler at det er her jeg bedst kan snakke om det, nu når han ikke vil snakke..

Min kæreste havde heller ikke behov for at snakke om det.

Det gik mig lidt på at vi ikke snakkede om det herhjemme. Men ja, han oplevede det ikke på samme måde som jeg gjorde.

Skriv endelig hvis du får brug for det

Anmeld

9. maj 2013

EnGodMor

Nenus skriver:

Hej piger!

Tænker lidt at din mand måske os siger det for at beskytte dig, efter den spontane abort så du ikke sider og bliver ked af det over en masse, når du læser om alle andre som venter barn osv.

Bare en tanke, ved at min mand ville ha sagt det samme til mig, men kun for at beskytte mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.