hvad siger i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

Anonym trådstarter

HHC88 skriver:

Ikke nødvendigvis, selvom det er det de anbefaler. Har læst om flere og inkl. mig selv, der tester bedre positiv om eftermiddagen end om morgenen Jeg ville ikke vente til næste morgen nødvendigvis, men måske sørge for at det er et par timer siden sidste toiletbesøg og mindske indtagelse af drikkevarer da de fortynder det. Go for it! 

Må købe en i eftermiddag. . Og holde mig
Køber 2 så har jeg også en til imorgen tidlig bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

Anonym trådstarter

Trinebaby skriver:

Ja glæder mig til og Update

Tak
Tager en i eftermiddag & imorgen tidlig

Anmeld

9. maj 2013

Trinebaby

Anonym skriver:

Tak
Tager en i eftermiddag & imorgen tidlig

jeg alt hva jeg kan  

Anmeld

9. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

Ok. Hvordan kan den vise en streg hvis det ikke passer

Nu kender jeg ikke den præcise kemi bag de test, men efter tid kan den reagere, gælder nåde graviditets og ægløsningsteste, står også i pakken. Læser man efter tid, jo man kan være gravid, men man kan også ha fået en test som slog ud. Har prøvet nogle gange efterhånden de har slået ud. Uden jeg var gravid, eller restfarven har samlet sig, som kan ligne en positiv test efter tid.

For at vide besked, er det nemmest at tage en ny test, og aflæse den inden for tid

Anmeld

9. maj 2013

Anonym trådstarter

Trinebaby skriver:

jeg alt hva jeg kan  

Tak. Tror jeg

Anmeld

9. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Nu kender jeg ikke den præcise kemi bag de test, men efter tid kan den reagere, gælder nåde graviditets og ægløsningsteste, står også i pakken. Læser man efter tid, jo man kan være gravid, men man kan også ha fået en test som slog ud. Har prøvet nogle gange efterhånden de har slået ud. Uden jeg var gravid, eller restfarven har samlet sig, som kan ligne en positiv test efter tid.

For at vide besked, er det nemmest at tage en ny test, og aflæse den inden for tid

Ok tak

Anmeld

9. maj 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Kun med morgen urin ik?

Det er i hvertfald der dit hcg-niveau vil være højest, hvis du er gravid

Anmeld

9. maj 2013

Anonym trådstarter

emmagirl skriver:

Det er i hvertfald der dit hcg-niveau vil være højest, hvis du er gravid

Må væbne mig med tålmodighed

Anmeld

9. maj 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Må væbne mig med tålmodighed

for dig!

Anmeld

9. maj 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Jeg tog en test igår, havde nemlig en usædvanligt kort blødning ved mens tid og tog en test da min underbevidsthed sagde jeg skulle. . Efter ganske kort tid smider jeg den så ud da den så negativ ud... og idag tømmer jeg så spanden og finder denne:

Den er svær. Jeg tog en test dagen før forventet mens. Den viste negativ inden for tiden. Næste morgen på forventet mens dag tog jeg en test mere den blev svag positiv. Men var usikker og tænkte jeg tester om nogle dage da jeg så ville smide den ud i toiletspanden lå den fra dagen før og var knald positiv.

Jeg var gravid og har en datter på snart 2 nu.
Men nogen har vidst oplevet at den er blevet positiv efter så lang tid selvom de ikke var gravide. Så jeg synes du skal teste om et par dage igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.