Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg tog en test igår, havde nemlig en usædvanligt kort blødning ved mens tid og tog en test da min underbevidsthed sagde jeg skulle. . Efter ganske kort tid smider jeg den så ud da den så negativ ud... og idag tømmer jeg så spanden og finder denne:
Jeg tog en test igår, havde nemlig en usædvanligt kort blødning ved mens tid og tog en test da min underbevidsthed sagde jeg skulle. . Efter ganske kort tid smider jeg den så ud da den så negativ ud... og idag tømmer jeg så spanden og finder denne:
Tag en ny for en sikkerhedsskyld og aflæs efter et par minutter
emmagirl skriver: Tag en ny for en sikkerhedsskyld og aflæs efter et par minutter
Maja84 skriver: Jeg ville tage en ny test, da du ikke kan regne med den når det er over tid, jeg har prøvet at få en knaldrød streg nr 2 efter tid, og var ikke gravid.
Jeg ville tage en ny test, da du ikke kan regne med den når det er over tid, jeg har prøvet at få en knaldrød streg nr 2 efter tid, og var ikke gravid.
Anonym skriver: Ok. Hvordan kan den vise en streg hvis det ikke passer
Ok. Hvordan kan den vise en streg hvis det ikke passer
Altså jeg har hørt flere gange folk sige den er ugyldig efter tid men har selv prøvet der gik nogen timer og jeg er 19 uger nu og jeg tog ikk med morgenurin
Trinebaby skriver: Altså jeg har hørt flere gange folk sige den er ugyldig efter tid men har selv prøvet der gik nogen timer og jeg er 19 uger nu og jeg tog ikk med morgenurin
Anonym skriver: Kun med morgen urin ik?
Kun med morgen urin ik?
Ikke nødvendigvis, selvom det er det de anbefaler. Har læst om flere og inkl. mig selv, der tester bedre positiv om eftermiddagen end om morgenen Jeg ville ikke vente til næste morgen nødvendigvis, men måske sørge for at det er et par timer siden sidste toiletbesøg og mindske indtagelse af drikkevarer da de fortynder det. Go for it!
Anonym skriver: Ja må prøve igen
Ja må prøve igen
Ja glæder mig til og Update
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128