Jeg er ved at gå TIL! Jeg vil have sushi!..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

Victoria2013

Jeg har altså spist en del sushi mens jeg har været gravid

Bestiller som regel noget med laks samt dem med indbagte rejer, de er jo bare super lækre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

Maria-s

Maja88 skriver:

Det er lovpligtigt for dem at fryse det i dk...

Men du har vist ikke set mit forbud..

det er fiskeriaftelene ikke i orden

Jo jeg så godt dit indlæg, det var som benzin på bålet, der fik mig til at dagdrømme om alt muligt lækker mad. Eller nok bare SUSHI! Sushi nigiri, sushi ruller, sashimi, soya, wasabi, ingefær.... MmmMMMmmmm savle, savle, savle.....

Anmeld

9. maj 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Maria-s skriver:

Jo jeg så godt dit indlæg, det var som benzin på bålet, der fik mig til at dagdrømme om alt muligt lækker mad. Eller nok bare SUSHI! Sushi nigiri, sushi ruller, sashimi, soya, wasabi, ingefær.... MmmMMMmmmm savle, savle, savle.....

Du kan sagtens spise sushi når du er gravid. bare hold lidt igen med rovfiskene. Jeg er selv ret stor fan af California rolls, og har spist ganske meget af det, da jeg var gravid. Men der røg nu også både lidt tun og laks ned. Det jo små mænder i de skønne ruller.

Velbekomme! 

Anmeld

9. maj 2013

Maria-s

Så fik jeg min sushi!!  Og NØØØJ hvor var det godt! 

(Jeg må jo faktisk indrømme at jeg har ædt så meget at jeg er på kanten til kvalme... MEN det får manden aldrig at vide!!)

Så nu kan jeg lidt igen 

Anmeld

9. maj 2013

Maria-s

Dobbelt

Anmeld

9. maj 2013

E.J.mor.

Maria-s skriver:

Så fik jeg min sushi!!  Og NØØØJ hvor var det godt! 

(Jeg må jo faktisk indrømme at jeg har ædt så meget at jeg er på kanten til kvalme... MEN det får manden aldrig at vide!!)

Så nu kan jeg lidt igen 

hvor bestilte du fra..?? eller gik du på restaurant

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Åh hvor jeg kender det! 

Jeg var også helt "ARGGH!!!" i starten indtil min søster kom med sushi til mig og sagde "SPIS - jeg har googlet det, du må godt!" 

Anmeld

10. maj 2013

Maria-s

E.J.mor. skriver:

hvor bestilte du fra..?? eller gik du på restaurant

Jeg købte fra et take away sted i Aarhus kaldet sashimi (mener jeg) ligget på strandvejen hvis du er kendt i byen

et rigtig godt sted til en rigtig fornuftig pris 

Anmeld

10. maj 2013

E.J.mor.

Maria-s skriver:

Jeg købte fra et take away sted i Aarhus kaldet sashimi (mener jeg) ligget på strandvejen hvis du er kendt i byen

et rigtig godt sted til en rigtig fornuftig pris 

det er jeg ikke da jeg bor på vestsjælland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.