Jeg er ved at gå TIL! Jeg vil have sushi!..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.034 visninger
18 svar
16 synes godt om
8. maj 2013

Maria-s

Ja jeg vil så!! Jeg er så HUNGERENDE efter sushi at jeg er ved at gå fra sans og samling. 

Min mand mener det er totalt NO-GO mens jeg er gravid. ARRRGGHHHH... Kender I det? Jeg fik slet, slet ikke stillet mit "sushi-behov" inden jeg blev gravid og nu skal jeg (over)leve uden sushi resten af 2013!!? 

Jeg sidder jo selvfølgelig også med et smil på, for jeg ved jo godt det er latterligt at flippe ud over noget mad, men jeg HAR BARE SÅ MEGET LYST TIL SUSHI DISSE DAGE! 

Andre end mig der "ikke må" få/ spiser sushi under graviditeten? Hvorfor?

eller spiser du lige så meget sushi som du lyster? Hvorfor?

god aften til jer alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

JustMe

Så spis det da! Hvis det har været frosset ned efter foreskrifterne, og du ikke spiser for store mængder af de store rovfisk, må du godt få det som gravid

Anmeld

8. maj 2013

Mamalou

Jeg spiste altså sushi under min graviditet, især i starten, hvor jeg døjede med kvalme. Tænkte over ikke at bestille for meget tun, men ellers ingen skrupler. Sushi er bare såhhh godt

Vh. Louise 

Anmeld

8. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du må gerne spise alt det sushi du ka klemme ned! Det ska bare ha været frosset i 24 time, og det har alt det sushi du ka købe på rasturaner, da det er loven i dk. 

Så god appettit! Vh stine

Anmeld

8. maj 2013

Maria-s

JustMe skriver:

Så spis det da! Hvis det har været frosset ned efter foreskrifterne, og du ikke spiser for store mængder af de store rovfisk, må du godt få det som gravid

Men hvordan sikre man at det har det, hvis man bestiller udefra? 

Men måske man skulle prøve selv? det har jeg da prøvet en enkelt gang før (hva jo så iiiiikke lige kan lade sig i skrivende stund ) måske jeg bare skulle gå i seng og se om det ikke kan dulme min uoverskuelige trang til sushi LIGE NU!!.....

Tænker det ikke vil hjælpe det store at gå ud og bide i det tørrede tang jeg har liggende i skabet... Det er nok ligesom ikke det samme 

Anmeld

8. maj 2013

Maria-s

Mamalou skriver:

Jeg spiste altså sushi under min graviditet, især i starten, hvor jeg døjede med kvalme. Tænkte over ikke at bestille for meget tun, men ellers ingen skrupler. Sushi er bare såhhh godt

Vh. Louise 

Det ER nemlig såhhhhh godt (savlesavlesavle)

Anmeld

8. maj 2013

Masig

Maria-s skriver:

Men hvordan sikre man at det har det, hvis man bestiller udefra? 

Men måske man skulle prøve selv? det har jeg da prøvet en enkelt gang før (hva jo så iiiiikke lige kan lade sig i skrivende stund ) måske jeg bare skulle gå i seng og se om det ikke kan dulme min uoverskuelige trang til sushi LIGE NU!!.....

Tænker det ikke vil hjælpe det store at gå ud og bide i det tørrede tang jeg har liggende i skabet... Det er nok ligesom ikke det samme 

Hvis deres kontrolskema (kan ikke huske hvad det hedder, det gule der) er i orden og de har en glad smiley, så skulle de havde fulgt reglerne med at fryse ned... Så jeg tror roligt du kan spise løs, jeg spiste også en del sushi da jeg var gravid, bare ikke for meget af rovfisken...

Anmeld

8. maj 2013

Maria-s

StineW79 skriver:

Du må gerne spise alt det sushi du ka klemme ned! Det ska bare ha været frosset i 24 time, og det har alt det sushi du ka købe på rasturaner, da det er loven i dk. 

Så god appettit! Vh stine

Jeg skal SÅ meget have sushi i morgen!!!!!!!

Anmeld

8. maj 2013

Maria-s

Fuck der er lang tid til i morgen.....

Anmeld

8. maj 2013

Maja88

Det er lovpligtigt for dem at fryse det i dk...

Men du har vist ikke set mit forbud..

det er fiskeriaftelene ikke i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.