Åhhh nej hjælp hyyyyl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

Gittemor09

aya-zia skriver:

åhhhh drømme hjemmet var en gård med MASSER af græs... 1 måske 2 andre hunde.... MASSER af børn der gider lege og nogle ejer som virkelig havde tid....

hehe men det er store drømme...

ååhhhh det er ikke nu jeg skal sige at sådan bor vi ??

jeg er dog alene med børn og dyr... men tiden er der alligevel dog må jeg nok hellere vente lidt med flere dyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Masig

aya-zia skriver:

jamen alt det gør vi...

udover gåtuerne da vi ik kan og legekammerater da jeg ik kender nogle her ude hvor vi bor med hund... ik udover naboens 4 jagthunde men de er syge i hovederne og bider alt.

Jamen så lyder det da også som om han har det rigtig godt, udover gåturene altså... Måske du kunne sætte en seddel op et sted hvor du søger legekammerater, eller er der ikke en hundeskov i nærheden?

Anmeld

9. maj 2013

aya-zia

Masig skriver:

Jamen så lyder det da også som om han har det rigtig godt, udover gåturene altså... Måske du kunne sætte en seddel op et sted hvor du søger legekammerater, eller er der ikke en hundeskov i nærheden?

jov men hehe endnu et problem jeg må ik køre bil... så er låst lidt fast pt...

min ryg er total tosset og er mest sengeliggende

Anmeld

9. maj 2013

kesuh

Jeg vil nok anskaffe en form for fast hundelufter til den basse der indtil i er klar igen til at tage hånd om den

At sælge den vil  være synd, hvis i er så glade for den. 
Jeg vil hellere end gerne have meldt mig frivilligt, som hundelufter til den. Odense ligger desværre bare for langt væk..

Anmeld

9. maj 2013

Masig

aya-zia skriver:

jov men hehe endnu et problem jeg må ik køre bil... så er låst lidt fast pt...

min ryg er total tosset og er mest sengeliggende

Arh altså, nej så er det altså heller ikke nemt 

Anmeld

10. maj 2013

aya-zia

kesuh skriver:

Jeg vil nok anskaffe en form for fast hundelufter til den basse der indtil i er klar igen til at tage hånd om den

At sælge den vil  være synd, hvis i er så glade for den. 
Jeg vil hellere end gerne have meldt mig frivilligt, som hundelufter til den. Odense ligger desværre bare for langt væk..

mange tak... men der er bare så meget som gør at en hundelufter for en kort tid bare ik er nok...

vi har muligvis fundet drømmehjemmet til ham...

men nu må vi se... og så er det ved nogle vi kender

Anmeld

10. maj 2013

Miin'Baby'Mus

aya-zia skriver:

jeg skal af med min dejlige hund...

kan slet ik bære det... han er såååå lækker...

men manden har fået drømme jobet... vi troede slet ik det var muligt... desværre betyder det han køre kl 6 og er ik hjemme før kl 20...

jeg kan bare SLET ik aktiver men dejlige basse... det er så synd for ham... har bækkenløsning og kan ik gå med ham...

han trækker stadig en del men kun i starten... og det er ok

men han kræver såååå meget og hvorfor skulle han ik det... han er hvalp, glad, livlig, kærlig... han fortjener at få opfyldt sine krav...

åhhhhh håber der er en der ude der lige ved hvor han kunne passe ind...

jeg ønsker ikke og blive hakket på eller banket oven i hovedet syntes sku det er svært nok...

her er et link til dba... og så får i da lige et billede af min dejlige TYSON

http://www.dba.dk/rottweiler-schaefer-hvalpe-8/id-91472331/

Vores trak også og så købte vi en hoved-sele (ikke en mundkurv), nu trækker han slet ikke mere, han opdagede hurtigt det var rigtig træls for ham at trække 

Måske det var en ideel ide 

Anmeld

10. maj 2013

aya-zia

Miin'Baby'Mus skriver:

Vores trak også og så købte vi en hoved-sele (ikke en mundkurv), nu trækker han slet ikke mere, han opdagede hurtigt det var rigtig træls for ham at trække 

Måske det var en ideel ide 

hehe sådan en har vi... og det er han da total lige glad med... hehe meeen tror også han er lidt blondt...

han sætter sig også ved hegnet og "taber" sit legetøj ud på den anden side... (lige som et barn i barnevognen) og så venter han på vi kommer ud og samler op... og kommer vi ik jamen så taber han da bare noget mere...

det sker så også at han selv henter det igen men KUN når han ikke kan se os for det er forbudt...

Anmeld

10. maj 2013

Miin'Baby'Mus

aya-zia skriver:

hehe sådan en har vi... og det er han da total lige glad med... hehe meeen tror også han er lidt blondt...

han sætter sig også ved hegnet og "taber" sit legetøj ud på den anden side... (lige som et barn i barnevognen) og så venter han på vi kommer ud og samler op... og kommer vi ik jamen så taber han da bare noget mere...

det sker så også at han selv henter det igen men KUN når han ikke kan se os for det er forbudt...

Haha sådan en lille bølle 

Anmeld

10. maj 2013

aya-zia

Miin'Baby'Mus skriver:

Haha sådan en lille bølle 

hehe jep... den har han regnet godt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.