Åhhh nej hjælp hyyyyl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

aya-zia

Masig skriver:

Hold kæft hvor er han lækker!!!

Hvad med om I får en til at komme og lufte ham og lege med ham indtil du har født og kan gå med ham igen? Det er jo kun midlertidigt, så ville da være synd at skulle af med ham...

det har vi overvejet...

problemet er bare vi ved ik om min bækkeløsning forsvinder.... jeg har døjet med dårlig ryg siden jeg fik den første i 06... håber selvfølgelig det forsvinder men ingen kan sige det med sikkerhed...

jeg skal først føde i oktober/november så der er lidt lang tid til...

det var endelig min mand som ville ha ham og aftalen var at han skulle stå for luftningen... det har han også gjort indtil han fik job...

han er så blevet nok mest min hund... men åhhhh den dumme ryg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Masig

aya-zia skriver:

det har vi overvejet...

problemet er bare vi ved ik om min bækkeløsning forsvinder.... jeg har døjet med dårlig ryg siden jeg fik den første i 06... håber selvfølgelig det forsvinder men ingen kan sige det med sikkerhed...

jeg skal først føde i oktober/november så der er lidt lang tid til...

det var endelig min mand som ville ha ham og aftalen var at han skulle stå for luftningen... det har han også gjort indtil han fik job...

han er så blevet nok mest min hund... men åhhhh den dumme ryg...

Øv, kan godt se det er et problem.... Men hvis han nu lærer at gå pænt uden at trække, kan det så ikke gå?

Det er godt nok et trist dilemma at stå i for jer

Anmeld

8. maj 2013

aya-zia

Gittemor09 skriver:

ja, hvis ikke du boede i jylland havde jeg med glæde været hundesitter....

min søster og svoger havde det problem på et tidspunkt pga. deres arbejde... de fik en sød ung pige som kom et par gange om dagen og gik tur med hunden.... det var også kun en periode for dem...

måske det evt. var en løsning?

vi vil så gerne hvis vi bare kunne få en til og hjælpe os i en periode...

men vi ved ik om det bare er i en periode... min ryg har det virkelig ik godt... og de kan ik fortælle mig om den bliver ok igen.... hvis den ik gør må jeg slet ik gå med ham...

vi har valg at det er bedst han finder et hjem inden det bliver sådan rigtig sommer... for så kan den nye familie få sådan ekstra meget glæde af ham ved at de kan tumle i vand og sådan

Anmeld

8. maj 2013

Gittemor09

aya-zia skriver:

vi vil så gerne hvis vi bare kunne få en til og hjælpe os i en periode...

men vi ved ik om det bare er i en periode... min ryg har det virkelig ik godt... og de kan ik fortælle mig om den bliver ok igen.... hvis den ik gør må jeg slet ik gå med ham...

vi har valg at det er bedst han finder et hjem inden det bliver sådan rigtig sommer... for så kan den nye familie få sådan ekstra meget glæde af ham ved at de kan tumle i vand og sådan

åh ja, det kan jeg godt se så

ej, det lyder bestemt ikke rart...  til jer, og håber i finder en løsning hurtigst mulig...

Anmeld

8. maj 2013

aya-zia

Masig skriver:

Øv, kan godt se det er et problem.... Men hvis han nu lærer at gå pænt uden at trække, kan det så ikke gå?

Det er godt nok et trist dilemma at stå i for jer

jov det ville være fantakstisk hvis han lærte det... og jov det ville hjælpe hel vild...

er bare så bange for vi slet ik kan give ham alt det han har brug for når den bette kommer... for så er jeg "alene" mor til 3 og de kræver jo også...

en gå tur er ik alt men det ville naturligvis hjælpe... syntes bare han har fortjent så meget mere...

og så ELSKER han andre hunde... han er jo kun 8 måneder og han ELSKER at lege tafat.... men en hund mere det kommer bare SLET ik til at ske her hos os hehe

Anmeld

8. maj 2013

aya-zia

Gittemor09 skriver:

åh ja, det kan jeg godt se så

ej, det lyder bestemt ikke rart...  til jer, og håber i finder en løsning hurtigst mulig...

det håber jeg også... han er den dejligste og mest hengivende hund jeg nogensinde har mødt... vi har næsten ik skulle træne med ham sådan med kommandoer han gør det bare...

det er kun de der gåture som virkelig er problemet

Anmeld

8. maj 2013

Masig

aya-zia skriver:

jov det ville være fantakstisk hvis han lærte det... og jov det ville hjælpe hel vild...

er bare så bange for vi slet ik kan give ham alt det han har brug for når den bette kommer... for så er jeg "alene" mor til 3 og de kræver jo også...

en gå tur er ik alt men det ville naturligvis hjælpe... syntes bare han har fortjent så meget mere...

og så ELSKER han andre hunde... han er jo kun 8 måneder og han ELSKER at lege tafat.... men en hund mere det kommer bare SLET ik til at ske her hos os hehe

Med effektiv træning kan han sagtens lære at gå pænt... Det er jo nogle gode blandinger mht træning han er ud af...

Og måske I kunne finde nogle faste legekammerater til ham, så han kommer ud og tumle rundt med andre hunde et par gange om ugen, så bliver han også dejlig træt..

Og ellers er der jo aktivering som godbidder smidt ud på græsset han skal søge efter, godbidder gemt i legetøj/æggebakker/papkasser, legetøj du gemmer i huset og beder ham finde, marvben han kan ligge at hygge med osv... Aktivering der ikke behøver kræve det helt store fysisk af dig...

Anmeld

8. maj 2013

Gittemor09

aya-zia skriver:

det håber jeg også... han er den dejligste og mest hengivende hund jeg nogensinde har mødt... vi har næsten ik skulle træne med ham sådan med kommandoer han gør det bare...

det er kun de der gåture som virkelig er problemet

eeeej, han lyder helt fantastisk...

går selv meget op i at mine dyr har det godt, og trives, og bliver aktiveret på den rigtige måde...

så håber virkelig han kommer til en familie der kan gøre noget godt for ham...

Anmeld

8. maj 2013

aya-zia

Masig skriver:

Med effektiv træning kan han sagtens lære at gå pænt... Det er jo nogle gode blandinger mht træning han er ud af...

Og måske I kunne finde nogle faste legekammerater til ham, så han kommer ud og tumle rundt med andre hunde et par gange om ugen, så bliver han også dejlig træt..

Og ellers er der jo aktivering som godbidder smidt ud på græsset han skal søge efter, godbidder gemt i legetøj/æggebakker/papkasser, legetøj du gemmer i huset og beder ham finde, marvben han kan ligge at hygge med osv... Aktivering der ikke behøver kræve det helt store fysisk af dig...

jamen alt det gør vi...

udover gåtuerne da vi ik kan og legekammerater da jeg ik kender nogle her ude hvor vi bor med hund... ik udover naboens 4 jagthunde men de er syge i hovederne og bider alt.

Anmeld

8. maj 2013

aya-zia

Gittemor09 skriver:

eeeej, han lyder helt fantastisk...

går selv meget op i at mine dyr har det godt, og trives, og bliver aktiveret på den rigtige måde...

så håber virkelig han kommer til en familie der kan gøre noget godt for ham...

åhhhh drømme hjemmet var en gård med MASSER af græs... 1 måske 2 andre hunde.... MASSER af børn der gider lege og nogle ejer som virkelig havde tid....

hehe men det er store drømme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.