Hårvask

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

Masig

Omsorgsgiver skriver:

Puha Det er mange penge for bare en shampoo

Ja men det går lige op i sidste ende jo... Du skal kun vaske hår hver tredje dag og du skal kun bruge en lille klat... jeg har skulderlangt hår og her holder den ca tre mdr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Masig skriver:

Ja men det går lige op i sidste ende jo... Du skal kun vaske hår hver tredje dag og du skal kun bruge en lille klat... jeg har skulderlangt hår og her holder den ca tre mdr...

Ok. Ja så er pengene nok længe tjent ind
Hvor kan man købe den??

Anmeld

8. maj 2013

Masig

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Ja så er pengene nok længe tjent ind
Hvor kan man købe den??

Det billigste sted jeg har set, er den side jeg linker til... Ellers kan man købe den hos frisører, men der koster den over 200 kr....

Anmeld

8. maj 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Masig skriver:

Det billigste sted jeg har set, er den side jeg linker til... Ellers kan man købe den hos frisører, men der koster den over 200 kr....

Ok. Jeg må gå lidt på jagt Tak for hjælpen

Anmeld

8. maj 2013

Masig

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Jeg må gå lidt på jagt Tak for hjælpen

Ja jeg synes i hvert fald du skal prøve den... Den er guld værd for mig, troede virkelig ikke på det da frisøren sagde at den kunne "kurere" det fedtede hår, men det gjorde den! Så jeg giver med glæde de penge for den hver tredje måned fremfor at skulle vaske hår hver dag og det alligevel ser halvfedtet ud....

Anmeld

8. maj 2013

Kloster

Omsorgsgiver skriver:

Hvor tit vasker I jeres hår? Jeg overvejer at gøre det hver dag da det altid er fedtet hver anden dag. Mega irriterende
Jeg har prøvet at lade være med at vaske det i mange dage for at undgå at det fedter så hurtigt men det hjælper ikke.

Jeg vasker mit hår med shampoo hver 2. dag og her vasker jeg det 2 gange. Og bruger altid balsam herefter.

De dage, jeg ikke vasker hår med shampoo, bruger jeg hårkur, Matas' Vitaminhårmaske ell bare balsam.

Anmeld

8. maj 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Masig skriver:

Ja jeg synes i hvert fald du skal prøve den... Den er guld værd for mig, troede virkelig ikke på det da frisøren sagde at den kunne "kurere" det fedtede hår, men det gjorde den! Så jeg giver med glæde de penge for den hver tredje måned fremfor at skulle vaske hår hver dag og det alligevel ser halvfedtet ud....

Dejligt Håber at det også vil hjælpe mig og mit fedtede hår

Anmeld

8. maj 2013

Masig

Omsorgsgiver skriver:

Dejligt Håber at det også vil hjælpe mig og mit fedtede hår

Det må vi håbe

Anmeld

10. maj 2013

Pigent

Jeg vasker det hverdag fordi det fedter og jeg har fået af vide mange gange at det ikke hjælper at vaske det hverdag, men har prøvet at lade være med at vaske det hverdag og jeg kan ikke få mig selv til at gå ret mange steder med fedtet hår. 

Anmeld

10. maj 2013

Asta&Alfred

Omsorgsgiver skriver:

Hvor tit vasker I jeres hår? Jeg overvejer at gøre det hver dag da det altid er fedtet hver anden dag. Mega irriterende
Jeg har prøvet at lade være med at vaske det i mange dage for at undgå at det fedter så hurtigt men det hjælper ikke.

Det afhænger jo udelukkende af hår typen. Noget hår skal vaskes hver dag, da det som du nævner hurtigt bliver fedtet. Andet hår skal måske kun vaskes et par gange om ugen, da hårstrukturen er mere tør fx hvis du har krøller og derved har brug alt det fugt man kan give håret i form af hårkure og hår cremer m.m.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.