Hårvask

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
21 svar
1 synes godt om
8. maj 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Hvor tit vasker I jeres hår? Jeg overvejer at gøre det hver dag da det altid er fedtet hver anden dag. Mega irriterende
Jeg har prøvet at lade være med at vaske det i mange dage for at undgå at det fedter så hurtigt men det hjælper ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Masig

Omsorgsgiver skriver:

Hvor tit vasker I jeres hår? Jeg overvejer at gøre det hver dag da det altid er fedtet hver anden dag. Mega irriterende
Jeg har prøvet at lade være med at vaske det i mange dage for at undgå at det fedter så hurtigt men det hjælper ikke.

Prøv den her shampoo. Den er fantastisk til fedtet hår. Jeg har også tendens til fedtet hår, men med den her behøver jeg kun vaske det hver tredje dag og mit hår er blevet meget pænere og sundere...

http://www.beautycos.dk/product.asp?product=1238

Anmeld

8. maj 2013

B&J

det er jeg ked af det gjorde mit også engang men heldig vis ikke mere... men vasker mit hver anden dag og håber dit går over

Anmeld

8. maj 2013

gonefishing

Omsorgsgiver skriver:

Jeg har også et stort hår og det bliver hurtigt fedtet.
Jeg bruger Kevin Murphy (tilbud på nicehair.dk) og så kan jeg nøjes med at vaske hver anden dag.

Anmeld

8. maj 2013

Clisolka

Omsorgsgiver skriver:

Jeg vasker mit hver 2. eller 3 dag, alt efter hvor fedtet det er - jeg får for meget skæl i hovedbunden hvis jeg vasker det hver dag 

Anmeld

8. maj 2013

L&V

Omsorgsgiver skriver:

Hver 3 dag ca. hvis jeg vasker det oftere end det kruser det og bliver helt ustyrligt

Anmeld

8. maj 2013

LLN

Omsorgsgiver skriver:

Hver dag, da jeg har kort hår og bruger voks dagligt.

Anmeld

8. maj 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Masig skriver:

Prøv den her shampoo. Den er fantastisk til fedtet hår. Jeg har også tendens til fedtet hår, men med den her behøver jeg kun vaske det hver tredje dag og mit hår er blevet meget pænere og sundere...

http://www.beautycos.dk/product.asp?product=1238

Puha Det er mange penge for bare en shampoo

Anmeld

8. maj 2013

MissMaria

Omsorgsgiver skriver:

Prøv tørshampoo så behøver du kun vaske hår hver 2,3 eller 4 dag...

Anmeld

8. maj 2013

Tip!

Hver dag.. Jeg har kort hår som sættes med diverse produkter hver dag, så hvis det ikke blir vasket med god shampoo hver dag, så ligner det bare bunden af en leverpostej  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.