Babyværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

kriknu

Peiner skriver:

Ej hvor godt  Er det så til lillemandens værelse?

Det var det da han kørte sin vej, men nu kunne jeg egentlig godt bruge en 6-8 stykker mere 

Så det kan godt være at lille manden må vente lidt, det opdager han jo ikke og det varer trods alt noget tid inden han begynder at opholde sig derinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

Bb3031

kriknu skriver:

Det var det da han kørte sin vej, men nu kunne jeg egentlig godt bruge en 6-8 stykker mere 

Så det kan godt være at lille manden må vente lidt, det opdager han jo ikke og det varer trods alt noget tid inden han begynder at opholde sig derinde 

He he, ja man kan blive helt afhængig af stilen  De er også rigtig praktiske til mange tin fx bøger, blade/magasiner, børnenes legetøj på værelse eller i stuen.

Anmeld

9. maj 2013

baby012

fejl

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Peiner skriver:

He he, ja man kan blive helt afhængig af stilen  De er også rigtig praktiske til mange tin fx bøger, blade/magasiner, børnenes legetøj på værelse eller i stuen.

Ja præcis, men jeg tænkte nu på at sætte to ud på badeværelset og så sætte en kunstig blomst eller noget i den nederste af dem og så sætte noget parfume eller sådan noget i den øverste - vi har nemlig sådan et dumt hjørne hvor der intet kan være og så lidt plads derude så de ville være perfekte lige der 

Anmeld

9. maj 2013

Bb3031

kriknu skriver:

Ja præcis, men jeg tænkte nu på at sætte to ud på badeværelset og så sætte en kunstig blomst eller noget i den nederste af dem og så sætte noget parfume eller sådan noget i den øverste - vi har nemlig sådan et dumt hjørne hvor der intet kan være og så lidt plads derude så de ville være perfekte lige der 

Det er da også en super god idé  Den vil jeg have i mente til engang, når vores badeværelse skal renoveres 

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Peiner skriver:

Det er da også en super god idé  Den vil jeg have i mente til engang, når vores badeværelse skal renoveres 

De er faktisk super praktiske - den havde de nok ikke tænkt over da de lavede dem dengang 

Jeg tror jeg vil teste om de kan holde til at jeg sætter mig på dem ... så kunne jeg godt finde på at Ludvig skulle have et eller andet bord af en slags og så sådan en som skammel, pyntet med et eller andet .... måske bare hans navn på 

Anmeld

9. maj 2013

Bb3031

kriknu skriver:

De er faktisk super praktiske - den havde de nok ikke tænkt over da de lavede dem dengang 

Jeg tror jeg vil teste om de kan holde til at jeg sætter mig på dem ... så kunne jeg godt finde på at Ludvig skulle have et eller andet bord af en slags og så sådan en som skammel, pyntet med et eller andet .... måske bare hans navn på 

Du er jo fyldt med gode idéer 

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Peiner skriver:

Du er jo fyldt med gode idéer 

idéer er der nok af, det er først når det gælder at få dem ført ud i livet det kniber 

Men jeg tror at det kommer til at gå denne gang 

Anmeld

9. maj 2013

Masig

Christina89 skriver:

Hold da op hvor er det flot!! Det kunne sagtens være noget i den stil, jeg er på udkig efter!

Tak  Det er nemt og ligetil... Wallstickers kan gøre meget og lidt friske farver på puderne 

Anmeld

22. maj 2013

AlberteSophie

Peiner skriver:

Du må da meget gerne se Alexanders værelse 

https://www.baby.dk/debat/193819pi1/ordet-er-frit/alexanders-nye-vaerelse.aspx

Jeg er helt forelsket i dine møbler. Du har tilfældigvis ikke et link til ham/hende der laver dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.