Babyværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

Christina89

Masig skriver:

Her er lidt af vores søns værelse....

Hold da op hvor er det flot!! Det kunne sagtens være noget i den stil, jeg er på udkig efter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

kriknu

Peiner skriver:

Du må da meget gerne se Alexanders værelse 

https://www.baby.dk/debat/193819pi1/ordet-er-frit/alexanders-nye-vaerelse.aspx

Hvor er det flot!!!

lige min stil

Anmeld

9. maj 2013

Francisca

Christina89 skriver:

Hey girls

Er der ikke nogle, der har lyst til at dele et billede eller to af jeres babyværelse til guldklumpen?  Jeg er 21+1 i dag, så har stadig masser af tid, men har brug for lidt inspiration

Nogle af billederne er lidt mørke da hun sover. Men min datters værelse er meget lille så det udnyttet bedst muligt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. maj 2013

Sahara82

Peiner skriver:

Du må da meget gerne se Alexanders værelse 

https://www.baby.dk/debat/193819pi1/ordet-er-frit/alexanders-nye-vaerelse.aspx

OMG hvor er det et fedt værelse! Er helt tosset med alle farverne. Siden er hermed gemt under favoritter, så vi kan få lidt inspiration til når vi er flyttet og skal indrette den bettes værelse

Anmeld

9. maj 2013

Bb3031

kriknu skriver:

Hvor er det flot!!!

lige min stil

Rigtig mange tak  Det kribler også helt i mig, for at komme i gang med indretningen af vores kommende piges værelse. Jeg elsker indretning 

Anmeld

9. maj 2013

Bb3031

smsh skriver:

OMG hvor er det et fedt værelse! Er helt tosset med alle farverne. Siden er hermed gemt under favoritter, så vi kan få lidt inspiration til når vi er flyttet og skal indrette den bettes værelse

Tusinde tak  Elsker farver, hvilket jo ses tydeling  Dejligt at kunne være til inspiration 

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Peiner skriver:

Rigtig mange tak  Det kribler også helt i mig, for at komme i gang med indretningen af vores kommende piges værelse. Jeg elsker indretning 

Det forstår jeg godt 

tror faktisk du kan finde flere af ølkasserne på dba hvis du skulle komme til at mangle 

Anmeld

9. maj 2013

Bb3031

kriknu skriver:

Det forstår jeg godt 

tror faktisk du kan finde flere af ølkasserne på dba hvis du skulle komme til at mangle 

Tak for tippet, det vil jeg da tage et kik på 

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Peiner skriver:

Tak for tippet, det vil jeg da tage et kik på 

Jeg har i hvert fald fundet to jeg lige har sendt kæresten ud efter, så skal de bare have lidt maling og så er den ged barberet 

Anmeld

9. maj 2013

Bb3031

kriknu skriver:

Jeg har i hvert fald fundet to jeg lige har sendt kæresten ud efter, så skal de bare have lidt maling og så er den ged barberet 

Ej hvor godt  Er det så til lillemandens værelse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.