Hjælp mig lige!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Der kan gå flere uger endnu.. da jeg var 37+0 var jeg 3cm åben.. fik pks ved 39+0

okay tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Elgaard73

Anonym skriver:

Okay men der kan vel stadig gå flere dage inden der sker noget,,
ved i enlig hvor længe før veer eller vandafgang man kan plet bløde

Du kan sagtens gå helt til termin... Det er bare kroppen der stille og roligt forbereder sig på fødsel. Nogle er længe om det, andre lidt hurtigere. 

Med hensyn til pletblødninger, så har jeg aldrig rigtig selv haft dem, men syntes tit at man hører at det noget helt harmløst... Altså en lille rift, eller et lillebitte blodkar, der er bristet efter sex eller et lidt tungt løft... Det kan være mange uskyldige ting... Men hvis det er noget der gør dig meget nervøs, så prøv at snakke med din jordmoder...

Kram herfra... 

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Du kan sagtens gå helt til termin... Det er bare kroppen der stille og roligt forbereder sig på fødsel. Nogle er længe om det, andre lidt hurtigere. 

Med hensyn til pletblødninger, så har jeg aldrig rigtig selv haft dem, men syntes tit at man hører at det noget helt harmløst... Altså en lille rift, eller et lillebitte blodkar, der er bristet efter sex eller et lidt tungt løft... Det kan være mange uskyldige ting... Men hvis det er noget der gør dig meget nervøs, så prøv at snakke med din jordmoder...

Kram herfra... 

Okay tak for det. Må prøve og snak med hende om det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.