Hjælp mig lige!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
12 svar
1 synes godt om
8. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg skriver anonym da jeg syns det lidt pindligt jeg ikk har sat mig ind i de forskellig ting.

Nå men jeg var til tjek for og se om min krop var moden og lægen sagde jeg var begyndt og blive lidt blød og noget med 1cm men var så forvirret så fik ikk spurgt efter hvad det betød er der nogen som kan svare på dette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Klumpe-dumpe

mit bud er 1 cm. livmoderhals tilbage

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

Ariel skriver:

mit bud er 1 cm. livmoderhals tilbage

Okay tak.. Men der kan vel gå lang tid før der sker noget alligevel så. Ej ved ikk aner ikk noget om sådan noget.

Anmeld

8. maj 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Okay tak.. Men der kan vel gå lang tid før der sker noget alligevel så. Ej ved ikk aner ikk noget om sådan noget.

Hvor langt er du henne?

Man kan jo selvfølgelig godt gå i noget tid, men 1 cm livmoderhals.. Men hvis du er tæt på, eller efter termin, så kan det jo også betyde at der ikke er så lang tid igen

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Hvor langt er du henne?

Man kan jo selvfølgelig godt gå i noget tid, men 1 cm livmoderhals.. Men hvis du er tæt på, eller efter termin, så kan det jo også betyde at der ikke er så lang tid igen

Er 36+4

Anmeld

8. maj 2013

Elgaard73

Jeg tænker at det er din krop der så småt er ved at gøre sig klar til fødsel... Altså ikke at det er lige op over, men på vej derhenad... 

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Jeg tænker at det er din krop der så småt er ved at gøre sig klar til fødsel... Altså ikke at det er lige op over, men på vej derhenad... 

Okay men der kan vel stadig gå flere dage inden der sker noget,,
ved i enlig hvor længe før veer eller vandafgang man kan plet bløde

Anmeld

8. maj 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Er 36+4

Der kan jo både gå flere uger, eller få dage

Det kommer også an på om du har mange plukveer osv

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Der kan jo både gå flere uger, eller få dage

Det kommer også an på om du har mange plukveer osv

har da en vel plukveer.. noget mere end jeg plejer men tænker bare lidt hvis min livmorhals kan gå fra 2,5 cm til 1 cm på 2-3 uger så må det jo betyde der sker et eller andet..

Anmeld

8. maj 2013

Maja88

Anonym skriver:

har da en vel plukveer.. noget mere end jeg plejer men tænker bare lidt hvis min livmorhals kan gå fra 2,5 cm til 1 cm på 2-3 uger så må det jo betyde der sker et eller andet..

Der kan gå flere uger endnu.. da jeg var 37+0 var jeg 3cm åben.. fik pks ved 39+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.