UPDATE: Erfaringer med skyggestreg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.341 visninger
20 svar
17 synes godt om
8. maj 2013

CroQuis

Synes lige jeg vil komme med en update, til alle jer der var så søde at svare på min tråd, og tror at alle jeres krydsede fingre har hjulpet mig  

Som i nok kan huske, testede jeg meget svagt positivt i søndags, og mandag fuldstændig negativ. Sprang onsdag over, da jeg var vildt ked af det  Idag testede jeg i morges, og der var en svag skyggestreg igen!

I middagspausen susede jeg på apoteket og købte en Clearblue digital graviditetstest til 109 kr  som jeg ville tage i brug imorgen tidlig, og det er da pengene værd, for at få vished.

Men da jeg kom hjem tog jeg lige en hurtig strips, og mon ikke at stregen er blevet tydeligere??

Jeg havde lidt svært ved at tro på det, så snuppede Clearblue testen også.

Jeg aner ikke hvad ben jeg skal stå på, og hvad jeg skal tro. Er vildt glad, men samtidig mega nervøs og ked af det..  Hvorfor er man dog det??? Er også bange for det ender i en GUL igen.

Link til tråden https://www.baby.dk/debat/215871pi1/barnloeshedsbehandling/erfaringer-med-skyggestreg.aspx

Og lige et billede af alle 3 tests. Den første er fra i morges, nummer to er her fra i eftermiddags, og lige ledes clearbluetesten.

Tusind tak for al jeres støtte!  Især til Ønskebabyen, du er guld værd  og krydser stadig for du får en glædelig nyhed på fredag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

pastry26

Da jeg testede positivt var trsten altid mest tydlig om eftermiddagen end om morgenen - på trods af at de anbefaler man tester om norgenen. Tog den 14 dage efter æl sprøjten og var derfor ved at blive sindssyg.. Var det sprøjtrn eller hvad.. Købte en clearblue og ja den var god nok! Har en fejlig dreng på 8 uger idag :-)

Anmeld

8. maj 2013

Christina74

tillykke

Anmeld

8. maj 2013

BigHope13

ej hvor fantastisk, tør godt sige stort tillykke
håber den bliver derinde og forløber som en helt almindelig graviditet og du om 8 mdr sidder med noget skønt guld i armene

Anmeld

8. maj 2013

ønskebørn74

CroQuis skriver:

Synes lige jeg vil komme med en update, til alle jer der var så søde at svare på min tråd, og tror at alle jeres krydsede fingre har hjulpet mig  

Som i nok kan huske, testede jeg meget svagt positivt i søndags, og mandag fuldstændig negativ. Sprang onsdag over, da jeg var vildt ked af det  Idag testede jeg i morges, og der var en svag skyggestreg igen!

I middagspausen susede jeg på apoteket og købte en Clearblue digital graviditetstest til 109 kr  som jeg ville tage i brug imorgen tidlig, og det er da pengene værd, for at få vished.

Men da jeg kom hjem tog jeg lige en hurtig strips, og mon ikke at stregen er blevet tydeligere??

Jeg aner ikke hvad ben jeg skal stå på, og hvad jeg skal tro. Er vildt glad, men samtidig mega nervøs og ked af det..  Hvorfor er man dog det??? Er også bange for det ender i en GUL igen.

Link til tråden https://www.baby.dk/debat/215871pi1/barnloeshedsbehandling/erfaringer-med-skyggestreg.aspx

Og lige et billede af alle 3 tests. Den første er fra i morges, nummer to er her fra i eftermiddags, og lige ledes clearbluetesten.

Tusind tak for al jeres støtte!  Især til Ønskebabyen, du er guld værd  og krydser stadig for du får en glædelig nyhed på fredag

Stort tillykke sødeste..  Hvornår er det nu du har BP?

Anmeld

8. maj 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Hvor er du sød Tusind tak!!

og IGEN,

KÆMPE TILLYKKE!!!

Anmeld

8. maj 2013

Putomanen

Mange gange tillykke med de fine tests, hvor er det bare skønt

Hvornår skal du have det bekræftet med en bp?

Anmeld

8. maj 2013

CroQuis

pastry26 skriver:

Da jeg testede positivt var trsten altid mest tydlig om eftermiddagen end om morgenen - på trods af at de anbefaler man tester om norgenen. Tog den 14 dage efter æl sprøjten og var derfor ved at blive sindssyg.. Var det sprøjtrn eller hvad.. Købte en clearblue og ja den var god nok! Har en fejlig dreng på 8 uger idag :-)

Ih sikke en dejlig historie

Så må jeg jo også være en af dem der skal teste om eftermiddagen, for mine tests har godt nok været meget utydelige - faktisk så meget at man skulle vippe dem lidt for at ane stregen.

Anmeld

8. maj 2013

Millzi

Tillykke

Anmeld

8. maj 2013

Lauer

Hvor skønt! Tillykke
Du har BP dag på fredag, ligesom mig, ik?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.