Helt forsigtigt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
3 svar
3 synes godt om
8. maj 2013

Lauer

Hej med jer,

Jeg melder mig forsigtigt på banen herinde - vi har været igennem en fertilitetsbehandling med reagensglas, fordi jeg har fået bortopereret begge mine æggeleder. I dag er det 2 uger siden jeg fik lagt 2 befrugtede æg op, og de sidste 3 dages graviditets teste er POSITIVE

Jeg forventer endeligt svar på mandag, på en blodprøve der skal bevise at graviditetshormonet stiger som det skal.

Jeg har en pige på 5 år fra tidligere forhold, undfanget m.m. på alm. vis, og derefter har jeg haft 2 graviditeter uden for livmoderen - så jeg er lidt forsigtig med at glæde mig endnu

Håber jeg "får lov" at blive i denne gruppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

BabyDrømme23

Tillykke med det  

Håber også for dig 

Anmeld

9. maj 2013

La´chrissen

Lauer skriver:

Hej med jer,

Jeg melder mig forsigtigt på banen herinde - vi har været igennem en fertilitetsbehandling med reagensglas, fordi jeg har fået bortopereret begge mine æggeleder. I dag er det 2 uger siden jeg fik lagt 2 befrugtede æg op, og de sidste 3 dages graviditets teste er POSITIVE

Jeg forventer endeligt svar på mandag, på en blodprøve der skal bevise at graviditetshormonet stiger som det skal.

Jeg har en pige på 5 år fra tidligere forhold, undfanget m.m. på alm. vis, og derefter har jeg haft 2 graviditeter uden for livmoderen - så jeg er lidt forsigtig med at glæde mig endnu

Håber jeg "får lov" at blive i denne gruppe

Tillykke med det. Håber at bp viser højt hcg

Anmeld

10. maj 2013

Millea

Tillykke.. :-D

Håber også at du får "lov" at blive..

Jeg har selv oplevet en SA for et lille års tid siden og har møg svært ved at blive gravid, men det er nu lykkes igen.. Jeg tager den også lidt med ro ind til jeg har været til trykhedsscanning (d. 17.05)

Tør ikke rigtigt at tro på det får jeg ser det på scanningen.. Og GLÆDER mig til at få overstået de 12 uger.. puha, så kom jeg lige ud med det.. hehe..

Men jeg  for os begge!! 

/god weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.