Læser i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

MyLove E

Twixic skriver:

Herhjemme læser vi også rigtig meget og har gjort det i lang tid..
Både til godnat historie og på alle andre tidspunkt af døgnet
Engang imellem, læser han også lidt selv :-)

Sådan er det også her. Vi læser godnat historie og så får han selv en bog med i seng og læser den:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi sider lige i sengen og læser og morgenhygger. Vi elsker at læse sammen, og er begyndt at komme en del på biblioteket med thea. X

Anmeld

8. maj 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Vi sider lige i sengen og læser og morgenhygger. Vi elsker at læse sammen, og er begyndt at komme en del på biblioteket med thea. X

Skønt:-) Godmorgen:-):-):-)

Anmeld

8. maj 2013

Laulund87

Ja jeg læser meget for Maria og vi læser altid en bog eller to i sengen inden hun skal sove

Hun er især vild med Totte og Lotte bøgerne

Anmeld

8. maj 2013

MyLove E

Laulund87 skriver:

Ja jeg læser meget for Maria og vi læser altid en bog eller to i sengen inden hun skal sove

Hun er især vild med Totte og Lotte bøgerne

Vi har også lotte bøger vi må nok heller snart finde dem frem:-)

Anmeld

8. maj 2013

Kløver

Tauf skriver:

Elias bliver 2 på mandag. Men han elsker det... Og har en masse yndlings bøger:-)

Mine har nok bare ikke ro nok endnu det kommer nok når de er klar

Anmeld

8. maj 2013

Tip!

Min søn er 4 1/2 og han elsker at få læst historier.. Hver aften efter bad, så læser vi en bog eller to, bliver nusset og så sover han.. 

Igår eftermiddags tog vi en håndfuld bøger, klap sammen boller og puder med på trampolinen, satte parasollen så der var skygge og der lå vi i en times tid og hyggede max.. 

Anmeld

8. maj 2013

MyLove E

Twinkle little star skriver:

EMin søn er 4 1/2 og han elsker at få læst historier.. Hver aften efter bad, så læser vi en bog eller to, bliver nusset og så sover han.. 

Igår eftermiddags tog vi en håndfuld bøger, klap sammen boller og puder med på trampolinen, satte parasollen så der var skygge og der lå vi i en times tid og hyggede max.. 

Ej hvor det bare lyder skønt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.