Læser i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
17 svar
9 synes godt om
7. maj 2013

MyLove E

Godaften

Ja som overskriften lyder læser i for jeres små børn?

Elias elsker bøger og vi læser flere bøger næsten hver dag. Han var ikke særlig gamle for han sagtens kunne koncentrer sig om en hel bog. Vi læser meget om aften. Lige for tiden er det Karius og Baktus vi læser. Han er meget optaget af den:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Valle81

Nej egentlig slet ikke ret meget:-) mine drenge kan slet ikke koncentrere sig om det, der skal leges. De vil gerne have fortalt historier, men det skal være nogen mor og far finder på:-) og så synger vi voldsom meget:-)

Jeg har altid læst meget for min datter, og gør det også stadig, men nu er hun så stor, at hun jo selv læser tykke bøger:-)

Anmeld

7. maj 2013

Fenja09

Tauf skriver:

Godaften

Ja som overskriften lyder læser i for jeres små børn?

Elias elsker bøger og vi læser flere bøger næsten hver dag. Han var ikke særlig gamle for han sagtens kunne koncentrer sig om en hel bog. Vi læser meget om aften. Lige for tiden er det Karius og Baktus vi læser. Han er meget optaget af den:-)

Vi læser ikke som sådan med vores datter, da hun ikke forstår så meget af det der bliver læst - hun peger på billeder og vi siger hvad det er og hvad dyret siger. Hun kan ikke koncentrere sig om at vi bliver på én side i længere tid, så bladre hun bare frem

Alberte er 20 måneder.

/Fenja

Anmeld

8. maj 2013

Kløver

Engang imellem, men de er endnu så små og fuld af kridt, at de ikke har ro til det, men håber med tiden de bliver ældre de vil synes det er hyggeligt
Mine unger er 1 år og 2 år

Anmeld

8. maj 2013

Kløver

Valle81 skriver:

Nej egentlig slet ikke ret meget:-) mine drenge kan slet ikke koncentrere sig om det, der skal leges. De vil gerne have fortalt historier, men det skal være nogen mor og far finder på:-) og så synger vi voldsom meget:-)

Jeg har altid læst meget for min datter, og gør det også stadig, men nu er hun så stor, at hun jo selv læser tykke bøger:-)

Sjovt mine unger har ikke ro til historier, pudledpil, tegne er kort tid af gangen, men de elsker også når jeg braldrer mine frøkvæk ud i rummet

Anmeld

8. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg læser meget for Loke. Han elsker bøger.

Vi startede også da han var 6 mdr. Han har sikkert tænkt mor var underlig og ikke forstået en dyt. Hehe...

Anmeld

8. maj 2013

MyLove E

RGN skriver:

Jeg læser meget for Loke. Han elsker bøger.

Vi startede også da han var 6 mdr. Han har sikkert tænkt mor var underlig og ikke forstået en dyt. Hehe...

Vi startede også meget tidligt:-)

Anmeld

8. maj 2013

MyLove E

Maja84 skriver:

Engang imellem, men de er endnu så små og fuld af kridt, at de ikke har ro til det, men håber med tiden de bliver ældre de vil synes det er hyggeligt
Mine unger er 1 år og 2 år

Elias bliver 2 på mandag. Men han elsker det... Og har en masse yndlings bøger:-)

Anmeld

8. maj 2013

Maja_4000

Jeg læser meget for Caroline .. Næsten hver dag efter vuggestue og inden madlavning

Anmeld

8. maj 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Herhjemme læser vi også rigtig meget og har gjort det i lang tid..
Både til godnat historie og på alle andre tidspunkt af døgnet
Engang imellem, læser han også lidt selv :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.