Jeg er skruk :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
8 svar
10 synes godt om
7. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg har et barn på 7 mdr i plejefamilie.

og det går rigtigt godt og får ham hjem når han er 1 år eller 2.

grunden til han er i pleje er pga tidligere kæreste som var voldlig.

-

men har nu fundet sammen med en rigtigt sød fyr har kendt ham mange år. han vil gerne have et barn om 3 år der er jeg 24 og han er 30 så det jo endeligt fint nok, men hver gang jeg ser en baby og tænker tilbage på da jeg lige havde født bliver jeg sku så skruk :O.

her for nylig har jeg fået fjernet min spiral pga den nev meget havde den 1 halvt år

er nu kommet på p-piller meget mere behagelig.

nå men ville bare lige ud med det.

Godaften til jer andre skrukke mødre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Elgaard73

Hej... Jeg kender alt til at være skruk, men personligt ville jeg altså ligge de baby tanker på hylden og arbejde hen imod at få mit allerede eksisterende barn hjem først. 

Anmeld

8. maj 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har et barn på 7 mdr i plejefamilie.

og det går rigtigt godt og får ham hjem når han er 1 år eller 2.

grunden til han er i pleje er pga tidligere kæreste som var voldlig.

-

men har nu fundet sammen med en rigtigt sød fyr har kendt ham mange år. han vil gerne have et barn om 3 år der er jeg 24 og han er 30 så det jo endeligt fint nok, men hver gang jeg ser en baby og tænker tilbage på da jeg lige havde født bliver jeg sku så skruk :O.

her for nylig har jeg fået fjernet min spiral pga den nev meget havde den 1 halvt år

er nu kommet på p-piller meget mere behagelig.

nå men ville bare lige ud med det.

Godaften til jer andre skrukke mødre

Du er 21 år og har et barn, du ikke har været i stand til at tilbyde trygge rammer - og så vil du have et barn mere i den meget sårbare fase, hvor du og dit barn skal finde egne ben at stå på?
Du bør nok bruge de næste mange år på at skabe perfekte rammer for dit barn, så du er sikker på at få ham hjem igen - for det lyder ikke til, at der er nogen fast aftale om det, og hvis du skaber et ustabilt miljø derhjemme, som det vil være med en nyfødt, så vil opsynene sandsynligt skærpes med fare for at man får fokus på begge børn.
Gør nu tingene rigtigt, én ad gangen, du ønsker jo heller ikke at føde børn, som samfundet skal opfostre for dig, vel?

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

tror du misforstår vil ikke have et barn  nu..

men om 3 år :-)

og er i stand til at passe mit barn..

havde en voldlige kæreste derfor er min søn i pleje familie..

det har ikke været pga jeg ikke var i stand men for at beskytte min søn!..

og det går faktisk rigtigt fint med min søn og jeg min sagsbehandler var med til samvær idag og hun sagde jeg er egnet mor

så der går ikke længe før jeg har ham hjemme 

Anmeld

8. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

tror du misforstår vil ikke have et barn  nu..

men om 3 år :-)

og er i stand til at passe mit barn..

havde en voldlige kæreste derfor er min søn i pleje familie..

det har ikke været pga jeg ikke var i stand men for at beskytte min søn!..

og det går faktisk rigtigt fint med min søn og jeg min sagsbehandler var med til samvær idag og hun sagde jeg er egnet mor

så der går ikke længe før jeg har ham hjemme 

Hvordan kan det være sønnen ikke bor hos dig, hvis eks'en var voldelig?

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

Da jeg fødte fik jeg en Voldsom fødsel dep.

kom på mødre hjem pga netop faren er meget syg i sit hoved.

har politi tilhold på ham nu, og der gik jeg med til min søn skulle i pleje da jeg var helt nede, men tog mig a min søn og gjorde alt jeg skulle og han fik alt min kærlighed min søn, men kunne se gjorde jeg ikke noget ville jeg ryge langt ned i et hul, har fået det godt igen og mit bånd til min søn er blevet godt og det hele går som det skal..

jeg havde en masse stress og var meget bange så jeg tog det bedste valg for min søn og jeg der fordi jeg ville passe på mit barn,.

har gået til psyklog og fået en udredning kommet på toppen igen, og det hjalp rigtigt meget at få polititilhold da min eks var meget voldlig .

har fået lavet en forældre undersøgelse og der er intet der det hele ser fint ud også når jeg er i pleje familien.

Anmeld

8. maj 2013

baby012

Håber sønnen kommer hjem inden du får et barn mere  

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Håber sønnen kommer hjem inden du får et barn mere  

Det jo også det jeg skriver..

vil gerne ha min dreng hjem først :-)..

han betyder alt for mig i hele den hvide verden

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvordan kan det være sønnen ikke bor hos dig, hvis eks'en var voldelig?

Det er en længere historie og ved ikke hvordan jeg skal forklare sletter denne tråd da jeg fik formuleret mig forkert..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.