må jeg pive lidt her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

Lone Jakobsen

kh78 skriver:

Kan følge dig hele vejen, tror vi har samme terminsdato Tænker alt igennem og prøver alt, men må konstatere at intet virker.
Men alligevel puster jeg noget vestøv i din retning, så må vi se om der snart sker noget
Held og lykke med din kommende fødsel:-)

jeps.....samme termins dato... hvor skal du føde henne?
skal lige ned og læse listen med ting ku jo være at man var heldig.
ellers har jeg oplevet at de 2 sidste gange er fødslen gået i gang efter en tur i føtex....så måske turen sku gå derind imorgen. he he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

twinsmama

åh din stakkel,, kan godt forstå du er træls,, jeg har nogle små tips som jeg tit har hørt skulle virke

brystvortestimulering.
hindbærte
varme lange bade
at støvsuge og vaskegulve

Anmeld

1. juli 2009

Nanna1985

Intet virker, andet end tålmodighed  Det er nok ikk det du lige vil høre lige nu, men babyen kommer når den kommer og jeg håber at det er MEGET SNART  

Anmeld

1. juli 2009

JonTri

Pyha kan godt forstå du gerne vil føde...

Jeg tog i Bilka for præcic et år siden i dag - da jeg kom hjem gik vandet...
Der skulle også findes et eller andet stof i ananas - jeg ÅD ananas, men ved ikke om det var medvirkende. Om ikke andet er det sundt og frisk i varmen.

Held og lykke...

Anmeld

1. juli 2009

Miamaja

jeg synes efterhaanden RIGTIG mange gaar over tid. hvorfor mon ? og alle jeg har hort om der gaar over tid, HADER det!!!

jeg tror ikke man kan gore noget for at fode tidligere selv. mine venner og bekendte gjorde alt ovenstaaende og intet hjaelp. baby kom, da baby ville

Anmeld

1. juli 2009

Dansker i England

Hvad jeg har hørt er det bedste trick for at få babyen ud er castor oil(ved ikke, hvad det hedder på dansk) blandet med appelsinjuice. Jeg ved, jeg selv kommer til at drikke det, hvis jeg går over tiden. Det skulle både få fødslen i gang og give en hurtigere fødsel. Men igen; jeg har ikke selv brugt det - kun hørt om det. Håber, du finder noget der virker

Anmeld

1. juli 2009

Dansker i England

Ifølge http://www.birthingnaturally.net/cn/technique/castor.html virker det sådan her:

Castor oil stimulates the bowels in the same way an enema would. For some unexplained reason, when the bowel is stimulated to empty in this way, the uterus is also stimulated to empty. A study in Alternative Therapies, January 2000, reported that 57.7% of the mothers given castor oil began labor in the specified time period while only 4.3% of the mothers not given castor oil went into labor.

2-6 Hours after drinking the castor oil, the mother will experience diarrhea and should begin contractions

Anmeld

2. juli 2009

kl78

nutche skriver:

jeps.....samme termins dato... hvor skal du føde henne?
skal lige ned og læse listen med ting ku jo være at man var heldig.
ellers har jeg oplevet at de 2 sidste gange er fødslen gået i gang efter en tur i føtex....så måske turen sku gå derind imorgen. he he

Jeg skal føde på Thisted sygehus, forhåbentlig snart
Ja det kan være at man skulle gå en laaaang tur, for at sætte skub i tingene

Anmeld

2. juli 2009

Lone Jakobsen

kh78 skriver:

Jeg skal føde på Thisted sygehus, forhåbentlig snart
Ja det kan være at man skulle gå en laaaang tur, for at sætte skub i tingene

har nu haft ureglmæssige veer siden kl 5,15 imorges.
de svinger meget i styrke, så jeg kan ikke rigtigt finde ud af det.
snakkede så med fødegangen som mente at den var god nok... men at jeg nok står foran endnu en meget lang fødsel.
så kryds fingre for at der kommer lidt fremgang det næste døgn
sender ve støv til dig og håber at det ku smitte lidt af...så alle os der er gået over snart kan få vores babyer i armene.

Anmeld

2. juli 2009

MaleneG

nutche skriver:

har nu haft ureglmæssige veer siden kl 5,15 imorges.
de svinger meget i styrke, så jeg kan ikke rigtigt finde ud af det.
snakkede så med fødegangen som mente at den var god nok... men at jeg nok står foran endnu en meget lang fødsel.
så kryds fingre for at der kommer lidt fremgang det næste døgn
sender ve støv til dig og håber at det ku smitte lidt af...så alle os der er gået over snart kan få vores babyer i armene.

En masse vestøv sendes afsted til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.