må jeg pive lidt her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.353 visninger
23 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

Lone Jakobsen

så gik jeg over igen, og selv om jeg er en af de heldige... ja så trænger jeg bare til at læsse lidt af.
jeg har haft en rimelig heldig graviditet.
blev sygemeldt fra omkring uge 10, først i et par uger, derefter tiden ud.
mit problem var et meget lavt blodtryk, lav blodprocent, og mangel på d-vitamin. tilsammen gjorde det mig meget syg af svimmelhed. selv om jeg fik styr på både d-vitamin og jern, hjalp det ikke....og jeg nød at ku planlægge min dag med mange små hvil.
senere kom åreknuderne til som gjorde min hverdag væsentlig mere smertefuld... men stadig har jeg (sammenlignet med mange andre) haft en rolig og fin graviditet.
da jeg nærmede mig terminen begyndte folk at ringe, skrive, og spørge til mig på gaden....og selv om jeg har haft en fantastisk tålmodighed....ja så måtte jeg til sidst markere mig...og har nu fået lidt ro for de fleste kommentarer.
men nu er jeg lige der hvor jeg bare gerne ville se det lille vidunder.....og jeg drømmer om en snarlig fødsel.
jeg har de sidste par dage haft ekstremt mange plukveer....og nogle af dem bider ret godt.
fra omkring kl 18/19....tar det helt overhånd.....og resten af aftenen er en række af smertefulde plukveer jeg næsten ikke kan skelne fra hinanden. det gør nas, og det påvirker min tålmodighed i rigtig dum retning.

så frem med alle de gamle husmor råd.... for jeg er lidt træt af smerterne....og tanken om at gå 13 dage over (som jeg gjorde ved min datter) ja det har jeg ikke rigtigt mod på.
sex og gåture har vi prøvet..... men ellers er jeg meget modtagelig for diverse råd og ammestue historier

mange hilsner Lone 40+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

AstridM

Nøj en omgang.. og jeg syntes nu ikke det lyder som en fredlig omgang, men en hård bunke ting.

Jeg har ikke nogen gode ammestuehistorier for jeg er sat igang 2 gange i træk.
Jeg ved den med amerikansk olie IKKE virker, og smager afskyeligt.

At folk ikke kan lade være med at blande sig er bare SÅ trættende og uendelig meget mangel på pli!

De kommer når de skal og lige til tiden.
Jeg håber for dig det er snart

Anmeld

1. juli 2009

Lone Jakobsen

hov..ku se at jeg fik lagt den ind 2 gange ved en fejl.....
men ja den med amerikansk olie har jeg også godt hørt..... det lyder virkelig fælt

Anmeld

1. juli 2009

Bubbi

Jeg er selv i dag, gået seks dage over termin, og nøj hvor vil jeg bare snart gerne have min lille dreng ud.. Men der er intet tegn på noget som helst overhoved.. Så føler virkelig med dig!!

Kram Tina

Anmeld

1. juli 2009

Mathilde

Puh ikke sjovt at gå over tid i denne her varme
Jeg har termin om 14 dage og jeg begyndte at drikke hindbærblade-the igår. Det skulle hjælpe til med at styrke livmodermuskulaturen og have en ve-stimulerende effekt. Men om det virker - det ved jeg ikke (endnu)

Håber der snart sker noget, så du kan få dit lille vidunder i armene...

Anmeld

1. juli 2009

kl78

Kan følge dig hele vejen, tror vi har samme terminsdato Tænker alt igennem og prøver alt, men må konstatere at intet virker.
Men alligevel puster jeg noget vestøv i din retning, så må vi se om der snart sker noget
Held og lykke med din kommende fødsel:-)

Anmeld

1. juli 2009

Lone Jakobsen

Bubbi skriver:

Jeg er selv i dag, gået seks dage over termin, og nøj hvor vil jeg bare snart gerne have min lille dreng ud.. Men der er intet tegn på noget som helst overhoved.. Så føler virkelig med dig!!

Kram Tina

jeg er gået 7, 9 og 13 dage over tid med de 3 andre....så det ligger vist i mine gener....
men så må vi jo håbe der dukker nogle gode råd op som vi kan prøve af her i varmen.

Anmeld

1. juli 2009

Bubbi

nutche skriver:

jeg er gået 7, 9 og 13 dage over tid med de 3 andre....så det ligger vist i mine gener....
men så må vi jo håbe der dukker nogle gode råd op som vi kan prøve af her i varmen.

Ja det ville helt bestemt være dejligt.. Jeg ved hvertfald hvordan big food han havde det

Håber snart at vi ser vores små skønne børn

Anmeld

1. juli 2009

Rillo

Åhh sikke en hård graviditet du har haft!

HAr ingen råd..jeg tror ikke på noget af det virker...nu har jeg været heldig at max gå 3 dage over

en masse vestøv i din retning

Anmeld

1. juli 2009

kl78

Jeg har et blad, hvor der står at dette måske kan hjælpe:

Akupunktur
Zoneterapi

Brystvortestimulering (udløser hormonet oxytocin)
Gåture og hårdt fysisk arbejde (øger trykket i livmoderen)
Stærk krydret mad (kan evt. producere veer pga. øget tarmfunktion)
Sex - Orgasme (pga. mandens sæd og livmoderhalsen trækker sig sammen ved orgasme)
Æteriske olier - indeholder stoffer som ligner oxytocin, som er det hormon man får ved vestimulerende drop. (ikke amerikansk olie, da dette kun virker afførende)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.