så gik jeg over igen, og selv om jeg er en af de heldige... ja så trænger jeg bare til at læsse lidt af.
jeg har haft en rimelig heldig graviditet.
blev sygemeldt fra omkring uge 10, først i et par uger, derefter tiden ud.
mit problem var et meget lavt blodtryk, lav blodprocent, og mangel på d-vitamin. tilsammen gjorde det mig meget syg af svimmelhed. selv om jeg fik styr på både d-vitamin og jern, hjalp det ikke....og jeg nød at ku planlægge min dag med mange små hvil.
senere kom åreknuderne til som gjorde min hverdag væsentlig mere smertefuld... men stadig har jeg (sammenlignet med mange andre) haft en rolig og fin graviditet.
da jeg nærmede mig terminen begyndte folk at ringe, skrive, og spørge til mig på gaden....og selv om jeg har haft en fantastisk tålmodighed....ja så måtte jeg til sidst markere mig...og har nu fået lidt ro for de fleste kommentarer.
men nu er jeg lige der hvor jeg bare gerne ville se det lille vidunder.....og jeg drømmer om en snarlig fødsel.
jeg har de sidste par dage haft ekstremt mange plukveer....og nogle af dem bider ret godt.
fra omkring kl 18/19....tar det helt overhånd.....og resten af aftenen er en række af smertefulde plukveer jeg næsten ikke kan skelne fra hinanden. det gør nas, og det påvirker min tålmodighed i rigtig dum retning.
så frem med alle de gamle husmor råd.... for jeg er lidt træt af smerterne....og tanken om at gå 13 dage over (som jeg gjorde ved min datter) ja det har jeg ikke rigtigt mod på.
sex og gåture har vi prøvet..... men ellers er jeg meget modtagelig for diverse råd og ammestue historier

mange hilsner Lone 40+2
Anmeld