Dumpede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ja det er chokket og så tanken om ikke at have tid til det, skal til min mors 70 års fødselsdag 2 gange i den her måned, suk.

Min veninde fra skolen har læst min opgave igennem og har fundet 3 fejl og mener jeg måtte skrive 2 linier der var udenfor pensum, hvor jeg har skrevet 7 linier.

Det hjalp lidt, for så er der måske en grund til det er gået galt for mig

Åh ja det kan jo godt være det, har noget med det at gøre. Men når du får den redegørelse, så ved du også hvad du skal være opmærksom på til næste gang. 

Men du må sørger for, at tage dig tid til at læse 

Held & lykke med det hele hvert fald. Du skal nok klare den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Åh ja det kan jo godt være det, har noget med det at gøre. Men når du får den redegørelse, så ved du også hvad du skal være opmærksom på til næste gang. 

Men du må sørger for, at tage dig tid til at læse 

Held & lykke med det hele hvert fald. Du skal nok klare den 

Tak Malle og tak for støtten.

Har lige været ude og gå en lang tur med hunden. Gynget lidt og tænkt over tingene. Har det bedre nu

Anmeld

7. maj 2013

Frejsmor

Op med humøret! Jeg ved selv hvor surt det er at dumpe en eksamen, men der er da heldigvis flere forsøg og jeg tror nu det er langt de færreste der kommer igennem en hel videregående uddannelse, uden at komme til en reeksamen på ét eller andet tidspunkt..

Jeg har i hvert fald taget min del reeksaminer, hvis det kan trøste en smule!

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

Frejsmor skriver:

Op med humøret! Jeg ved selv hvor surt det er at dumpe en eksamen, men der er da heldigvis flere forsøg og jeg tror nu det er langt de færreste der kommer igennem en hel videregående uddannelse, uden at komme til en reeksamen på ét eller andet tidspunkt..

Jeg har i hvert fald taget min del reeksaminer, hvis det kan trøste en smule!

Tak, ja det kan godt hjælpe tak. Og ja du har nok ret i det og jeg har jo også set mine kammerater dumpe de andre gange. Nu håber jeg bare at jeg består næste gang og så ser jeg lige hvad min lære giver af tilbagemelding

Tak

Anmeld

7. maj 2013

Frejsmor

Anonym skriver:

Tak, ja det kan godt hjælpe tak. Og ja du har nok ret i det og jeg har jo også set mine kammerater dumpe de andre gange. Nu håber jeg bare at jeg består næste gang og så ser jeg lige hvad min lære giver af tilbagemelding

Tak

Det skal du nok klare! Jeg krydser i hvert fald fingre for dig!

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

Frejsmor skriver:

Det skal du nok klare! Jeg krydser i hvert fald fingre for dig!

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.