Dumpede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.752 visninger
15 svar
8 synes godt om
7. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg dumpede i jura i dag på en videregående uddannelse. ØV hvor er det bare nederen!

Jeg er helt i kulkælderen nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Loa

Anonym skriver:

Jeg dumpede i jura i dag på en videregående uddannelse. ØV hvor er det bare nederen!

Øv øv

Fik du af vide hvad der lå til grund? Og hvad der kan gøres bedre til næste gang?

Du har vel mulighed for at prøve igen, ik?

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

Tak for knuset. Jeg har bedt læren om en skriftlig tilbagemelding på min opgave og håber så at jeg får den snart

og ja jeg må gå til re-eksamen. Men det er træls, for vi er næsten færdig med det næste modul og det betyder at jeg nu ikke har tid til at læse på det. (måske i sidste øjeblik)

Hver gang vi skal til eksamen trækker de lod om hvilket fag vi kommer op i, og det er 4. gang jeg kommer op i jura. Et fag hvor 50% dumper hver gang.

Jeg har bestået alle de 3 andre gange. Men den her gang er det bare kun mig der er dumpet

Anmeld

7. maj 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Du får lige en 

Det skal nok gå, så må du give den en ekstra skalle til re-eksamen. 

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Du får lige en 

Det skal nok gå, så må du give den en ekstra skalle til re-eksamen. 

Tak

Ja mine skolekammerater står heldigvis klar med hjælp.

Men for pokker, var sååå skråsikker i at min opgave var til et 12'tal, så er bare helt rundt på gulvet.

Anmeld

7. maj 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Tak

Ja mine skolekammerater står heldigvis klar med hjælp.

Men for pokker, var sååå skråsikker i at min opgave var til et 12'tal, så er bare helt rundt på gulvet.

Hvor godt du har nogle søde skolekammerater til at hjælpe 

Det er så frustrende, når man dumper en eksamen, man bare føler man har styr på. Har selv prøvet det sidste år med en kemi eksamen. 

Du må forkæle dig selv de næste dage, og stole på du klarer det næste gang 

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Hvor godt du har nogle søde skolekammerater til at hjælpe 

Det er så frustrende, når man dumper en eksamen, man bare føler man har styr på. Har selv prøvet det sidste år med en kemi eksamen. 

Du må forkæle dig selv de næste dage, og stole på du klarer det næste gang 

Tak Malle.

Ja jeg er heldig med mine skolekammerater. De er søde og forstående. Det plejer at være mig der hjælper dem, så jeg er meget glad for at jeg kan regne med dem den anden gang.

Jeg er bare nede, for jeg føler det som et personligt nederlag. Den anden der er dumpet, i et andet fag, siger at hun godt selv ved hvorfor hun er dumpet. Men  jeg sidder bare helt uforstående. Så jeg glæder mig til at få svar på hvorfor og ventetiden er bare den værste!

Anmeld

7. maj 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Tak Malle.

Ja jeg er heldig med mine skolekammerater. De er søde og forstående. Det plejer at være mig der hjælper dem, så jeg er meget glad for at jeg kan regne med dem den anden gang.

Jeg er bare nede, for jeg føler det som et personligt nederlag. Den anden der er dumpet, i et andet fag, siger at hun godt selv ved hvorfor hun er dumpet. Men  jeg sidder bare helt uforstående. Så jeg glæder mig til at få svar på hvorfor og ventetiden er bare den værste!

Syntes det er en god ide, du har bedt om en skriftlig tilbagemelding, på hvor de dumpede dig, hvornår regner du med at få den? 

Sagde de slet ikke noget som helst om hvorfor? 

Tror også meget det er som du siger; chokket over du dumpede, fordi du slet ikke var forberedt på det. Er sikker på det bliver bedre de næste par dage, man skal lige synke det og reflektere over det hele. 

Men skønt i alle kan hjælpe hinanden, det betyder bare SÅ meget.

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Syntes det er en god ide, du har bedt om en skriftlig tilbagemelding, på hvor de dumpede dig, hvornår regner du med at få den? 

Sagde de slet ikke noget som helst om hvorfor? 

Tror også meget det er som du siger; chokket over du dumpede, fordi du slet ikke var forberedt på det. Er sikker på det bliver bedre de næste par dage, man skal lige synke det og reflektere over det hele. 

Men skønt i alle kan hjælpe hinanden, det betyder bare SÅ meget.

Ja det er chokket og så tanken om ikke at have tid til det, skal til min mors 70 års fødselsdag 2 gange i den her måned, suk.

Min veninde fra skolen har læst min opgave igennem og har fundet 3 fejl og mener jeg måtte skrive 2 linier der var udenfor pensum, hvor jeg har skrevet 7 linier.

Det hjalp lidt, for så er der måske en grund til det er gået galt for mig

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg har også bedt skolen om at redegøre for hvilke krav der er til IG (ikke godkendt) mod G (godkendt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.