fuck, jeg er bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2013

baby012

Hehe, jeg fødte min søn 13 måneder efter min datter kom.. Man kan sagtens nyde de små pus selvom der er to  

men ønsker i ikke barn nu, er en fortrydrlsespille jo måske en mulighed.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Hvis jeres datter er så nem, ville jeg umiddelbart ikke være bange for at få en mere selvom det næste barn kan være helt modsat.

Det er rigtig smart og virkelig rart med sådan en vogn. Den kræver ikke en gang en ret stort bil, vi har haft den pakke i en Toyota Yaris
Dog skal liften tages af og ind på bagsædet, men det kan lade sig gøre

Tak for diT svar  

har test dag om 11 dage, behøver jeg sige at stisen går langsom

Anmeld

8. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

hvordan får i det til at fungere, når i går tur osv? tænker der ikke er plads i en barnevogn.

Hvordan er det med to så tæt på hinanden?

Jeg har to små med 14 mdr imellem, og vi bruger tvillingeklapvogn hvor det ene sæde i starten var lavet om til lift du er velkommen til at skrive privat hvis du har brug for råd og vil vide mere om det at have pseudo-tvillinger

Anmeld

9. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg har to små med 14 mdr imellem, og vi bruger tvillingeklapvogn hvor det ene sæde i starten var lavet om til lift du er velkommen til at skrive privat hvis du har brug for råd og vil vide mere om det at have pseudo-tvillinger

Tak

kan læse mig frem til at det er super smart med sådan en vogn!

Anmeld

9. maj 2013

modesty

Anonym skriver:

Hmm.. bum bum. 

Jeg er anonym, da dette overhovedet ikke skal ud lige nu. 

Vi har en datter på 5 mdr. 

Jeg tester for æl hver dag, da min cyklus er meget ureglmæssig. Og æl test er den eneste måde, at finde ud af hvornår jeg kan forvente mens. 

Igår testede jeg så positiv, for æl. Og manden og jeg hyggede os. MEN kondomet sprang. 

Shit, er bare så bange for hvis jeg skulle blive gravid. Vil så gerne nyde min lille datter. 

Men chancerne er vel ret stor?

De er jer, der kan gennemskue hvem jeg er, shhhh! Tak

Chancerne for en graviditet vil være rundt regnet 20% - men der er selvfølgelig en masse faktorer der spiller ind.

Anmeld

9. maj 2013

k&k&k&k

Anonym skriver:

Hmm.. bum bum. 

Jeg er anonym, da dette overhovedet ikke skal ud lige nu. 

Vi har en datter på 5 mdr. 

Jeg tester for æl hver dag, da min cyklus er meget ureglmæssig. Og æl test er den eneste måde, at finde ud af hvornår jeg kan forvente mens. 

Igår testede jeg så positiv, for æl. Og manden og jeg hyggede os. MEN kondomet sprang. 

Shit, er bare så bange for hvis jeg skulle blive gravid. Vil så gerne nyde min lille datter. 

Men chancerne er vel ret stor?

De er jer, der kan gennemskue hvem jeg er, shhhh! Tak

Hej.

Ville lige fortælle at vi var/er i samme situation som dig

Blev da min datter var 5 mdr. Selv gravid med lillebror og venter hans ankomst om ganske få uger.

Vores datter har også sovet igennem siden hun var 5 uger og vores planlagte upser er mere end velkommen.

Jeg har også haft mange tanker omkring det at få dem så tæt på hinanden, og jo det bliver da en udfordring men vi tager det som det kommer!

Du må endelig skrive hvis du har spørgsmål, vil meget gerne svare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.