fuck, jeg er bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.669 visninger
15 svar
5 synes godt om
6. maj 2013

Anonym trådstarter

Hmm.. bum bum. 

Jeg er anonym, da dette overhovedet ikke skal ud lige nu. 

Vi har en datter på 5 mdr. 

Jeg tester for æl hver dag, da min cyklus er meget ureglmæssig. Og æl test er den eneste måde, at finde ud af hvornår jeg kan forvente mens. 

Igår testede jeg så positiv, for æl. Og manden og jeg hyggede os. MEN kondomet sprang. 

Shit, er bare så bange for hvis jeg skulle blive gravid. Vil så gerne nyde min lille datter. 

Men chancerne er vel ret stor?

De er jer, der kan gennemskue hvem jeg er, shhhh! Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Mother-love

Ville det ikke evt. Være en ide at tage en fortrydelsespille? Kender ikke så meget til dem. Men det havde jeg nok gjordt i dit tilfælde for netop ikke skulle stå og være gravid og skulle tage stilling til en abort?

Håber du finder ud af det.

Anmeld

6. maj 2013

Stivdie

Anonym skriver:

Hmm.. bum bum. 

Jeg er anonym, da dette overhovedet ikke skal ud lige nu. 

Vi har en datter på 5 mdr. 

Jeg tester for æl hver dag, da min cyklus er meget ureglmæssig. Og æl test er den eneste måde, at finde ud af hvornår jeg kan forvente mens. 

Igår testede jeg så positiv, for æl. Og manden og jeg hyggede os. MEN kondomet sprang. 

Shit, er bare så bange for hvis jeg skulle blive gravid. Vil så gerne nyde min lille datter. 

Men chancerne er vel ret stor?

De er jer, der kan gennemskue hvem jeg er, shhhh! Tak

Få hentet en fortrydelsespille på apoteket eller hos lægen i morgen!

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Ville det ikke evt. Være en ide at tage en fortrydelsespille? Kender ikke så meget til dem. Men det havde jeg nok gjordt i dit tilfælde for netop ikke skulle stå og være gravid og skulle tage stilling til en abort?

Håber du finder ud af det.

Ser en fortrydelsespille som en form for abort. og det er jeg meget modstander af. 

Så nej, desværre ikke en mulighed

Anmeld

6. maj 2013

Silas&Mille

Jeg er næsten ked af at sige det, men ja chancerne er ret store.

Vi havde en upser uden beskyttelse lige omkring min ægløsning efter 2 almindelige cykluser. Og der var gevinst.

Vi har 13 måneder imellem vores guldklumper.

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Jeg er næsten ked af at sige det, men ja chancerne er ret store.

Vi havde en upser uden beskyttelse lige omkring min ægløsning efter 2 almindelige cykluser. Og der var gevinst.

Vi har 13 måneder imellem vores guldklumper.

hvordan får i det til at fungere, når i går tur osv? tænker der ikke er plads i en barnevogn.

Hvordan er det med to så tæt på hinanden?

Anmeld

6. maj 2013

Lotus86

Vi havde én ups'er midt i min ægløsning, og jeg er 8+6 i dag.

Anmeld

6. maj 2013

Silas&Mille

Anonym skriver:

hvordan får i det til at fungere, når i går tur osv? tænker der ikke er plads i en barnevogn.

Hvordan er det med to så tæt på hinanden?

Vi har en tvillinge-/søskendevogn. En Carena Double Swing. Da Mille var helt lille havde vi lift i den ene side af vognen og klapvogn i den anden side. Nu har vi klapvogn i begge sider. Det er en super lækker vogn og den er nem at kører med

Vi er så heldige at vi har to meget nemme børn, det hjælper jo en hel del på tingene. Silas, 28 måneder, sov igennem da han var 6½ uge gammel og Mille, 15 måneder, er lige så stille ved at lærer det men har altid kun været vågen en max to gange på en nat, så det har ikke været så slemt. De er begge flaskebørn.

Ellers tror jeg det er noget man tager som det kommer, for ikke to børn er ens

Du er velkommen til at skrive privat hvis du vil skrive mere om det, eller har flere sprøgsmål

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Vi har en tvillinge-/søskendevogn. En Carena Double Swing. Da Mille var helt lille havde vi lift i den ene side af vognen og klapvogn i den anden side. Nu har vi klapvogn i begge sider. Det er en super lækker vogn og den er nem at kører med

Vi er så heldige at vi har to meget nemme børn, det hjælper jo en hel del på tingene. Silas, 28 måneder, sov igennem da han var 6½ uge gammel og Mille, 15 måneder, er lige så stille ved at lærer det men har altid kun været vågen en max to gange på en nat, så det har ikke været så slemt. De er begge flaskebørn.

Ellers tror jeg det er noget man tager som det kommer, for ikke to børn er ens

Du er velkommen til at skrive privat hvis du vil skrive mere om det, eller har flere sprøgsmål

Tak

vores datter er meget nem. og har sovet i gennem siden hun var 4 uger. Dog kan hun nogen nætter vågne ved 4 tiden, får en tår babs og sover igen.

Smart med sådan en vogn!

Ja du har ret, man tager det jo bare som det kommer

Anmeld

7. maj 2013

Silas&Mille

Anonym skriver:

Tak

vores datter er meget nem. og har sovet i gennem siden hun var 4 uger. Dog kan hun nogen nætter vågne ved 4 tiden, får en tår babs og sover igen.

Smart med sådan en vogn!

Ja du har ret, man tager det jo bare som det kommer

Hvis jeres datter er så nem, ville jeg umiddelbart ikke være bange for at få en mere selvom det næste barn kan være helt modsat.

Det er rigtig smart og virkelig rart med sådan en vogn. Den kræver ikke en gang en ret stort bil, vi har haft den pakke i en Toyota Yaris
Dog skal liften tages af og ind på bagsædet, men det kan lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.