Hvad ville DU gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2013

lycly

Jeg gemte alt min datters tøj, men da vi så fandt ud af at nr 2 var en dreng, så solgte jeg det. For vi skal ikke have flere børn før om minimum 5 år og så længe gider jeg ikke gemme på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Nessie

Vi har gemt vores.

En del af det kan bruges, selv om det er et andet køn, og det bliver da lidt hyggeligt at se det igen 

Resten bliver solgt eller givet væk.

Den lille ny skal såmænd nok få en masse nyt alligevel 

Anmeld

8. maj 2013

bøllen

MorTilMalucca skriver:

Hej piger. Nu er jeg nysgerrig om hvad I gør eller har gjort..

Vi har en lille pige på 10 uger. Fra fødslen brugte hun str 56 da hun var 56 cm lang ved fødslen. Hun er i str 62 nu så vi har pakket tøjet ned (vi har stortset kun mærketøj). Vi har planer om at PB 2 skal igang snart igen.

Ville I gemme tøjet til den næste (som forhåbentlig snart kommer) eller sælge igen og så købe nyt tøj til den tid? Man ved jo ikke hvad køn man får, det er jo ikke sjovt at stå der med en masse mærketøj til pige og man så venter en dreng 

Hvad så? Kom frisk 

Hvis i har planer om at få børnene relativt tæt, ville jeg beholde. Viser det sig så det bliver modsatte køn, så ville jeg sælge. 

hvis i havde planlagt en større aldersforskel ville jeg gemme det jeg syntes mest om resten ville jeg sælge.

Anmeld

14. maj 2013

Asta&Alfred

MorTilMalucca skriver:

Hej piger. Nu er jeg nysgerrig om hvad I gør eller har gjort..

Vi har en lille pige på 10 uger. Fra fødslen brugte hun str 56 da hun var 56 cm lang ved fødslen. Hun er i str 62 nu så vi har pakket tøjet ned (vi har stortset kun mærketøj). Vi har planer om at PB 2 skal igang snart igen.

Ville I gemme tøjet til den næste (som forhåbentlig snart kommer) eller sælge igen og så købe nyt tøj til den tid? Man ved jo ikke hvad køn man får, det er jo ikke sjovt at stå der med en masse mærketøj til pige og man så venter en dreng 

Hvad så? Kom frisk 

Jeg vil bestemt også gemme det, og som en allerede har nævnt, så kan det jo altid sælges senere, hvis I ikke får brug for det. Men det kræver selvfølgelig at I har pladsen til det. Det er jo ofte det største problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.