Hvad ville DU gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2013

Trekløver(:

MorTilMalucca skriver:

Hej piger. Nu er jeg nysgerrig om hvad I gør eller har gjort..

Vi har en lille pige på 10 uger. Fra fødslen brugte hun str 56 da hun var 56 cm lang ved fødslen. Hun er i str 62 nu så vi har pakket tøjet ned (vi har stortset kun mærketøj). Vi har planer om at PB 2 skal igang snart igen.

Ville I gemme tøjet til den næste (som forhåbentlig snart kommer) eller sælge igen og så købe nyt tøj til den tid? Man ved jo ikke hvad køn man får, det er jo ikke sjovt at stå der med en masse mærketøj til pige og man så venter en dreng 

Hvad så? Kom frisk 

Jeg ville gemme det til den næste, så kan i altid sælge ud af det senere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Vi har gemt vores. 

Anmeld

6. maj 2013

Alexander&Lærke

Jeg gemte alt fra vores dreng i 4 år indtil vi så skulle have en pige, øv osse eller super dejligt men øv med tøjet men har efterfølgende solgt det meste igen bla til en fra min mødregruppe med min datter, som fik en dreng, og det var deres første, nu er det snart 2 år siden og hun kommer stadig og køber af vores søns gamle tøj.

Men du syntes det fylder for meget, så sælg det som Du tror du ikke kommer til at bruge igen, hvis der sådan noget... 

Anmeld

6. maj 2013

Mama1304

Jeg ville gemme det  Og så til MD kan i jo få at vide hvad i venter jer, hvis det så skulle være en dreng, kan i jo bare begynde at købe noget drengetøj der  Om i så vil sælge det der (hvis i ikke skal have flere børn) er jo hvad man har lyst til. Jeg ville synes det var sjovt at gemme det til sine børnebørn 

Anmeld

6. maj 2013

Clisolka

MorTilMalucca skriver:

Vi har en lille pige på 10 uger. Fra fødslen brugte hun str 56 da hun var 56 cm lang ved fødslen. Hun er i str 62 nu så vi har pakket tøjet ned (vi har stortset kun mærketøj). Vi har planer om at PB 2 skal igang snart igen.

Ville I gemme tøjet til den næste (som forhåbentlig snart kommer) eller sælge igen og så købe nyt tøj til den tid? Man ved jo ikke hvad køn man får, det er jo ikke sjovt at stå der med en masse mærketøj til pige og man så venter en dreng 

Hvad så? Kom frisk 

Jeg har gemt alt Isabellas tøj - vi venter nu en lillebror, men meget af det kan genbruges 

Anmeld

6. maj 2013

LilleChelle

Vi gemmer vores - for hvis vi får en dreng er det dejligt ikke at skulle ud og købe nyt. Får vi en pige, er det jo bare at sælge drengetøjet og købe pigetøj  

Anmeld

6. maj 2013

channie-g

MorTilMalucca skriver:

Hvad så? Kom frisk 

Vi gemte alt og mener virkelig alt, nu venter vi oz så en lillesøster så er begyndt at sælge og give væk a det da der går nogle år inden vi skal have en mere hvis vi da overhovedet skal have et 3. Barn :-) er glad for vi gemte det for hvis vi nu skulle ha haft en dreng hvad det var super lækkert, men nu er det jo en pige så har heldigvis en masse veninder der venter sig og del a dem er drenge børn de venter så er heldigvis a med en masse a det :-) 

Anmeld

7. maj 2013

M&N

1000 tak for alle svarene, piger 

Vi har valgt at gemme alt hendes tøj og så sortere det fra som vi ved vi ikke vil bruge 

Anmeld

7. maj 2013

kriknu

Puha, her skal meget af bassens tøj smides ud efterhånden som han vokser ud af det ... det meste er tøj fra min søsters drenge, noget af det har været brugt til 5 børn (6 med min lille prins) så det har vist tjent sin værnepligt 

Anmeld

7. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg har gemt de ting som har lidt speciel betydning for mig af hans tøj og resten er givet til genbrug og min kusin der lige nu venter et uplanlagt barn så hun stod helt uden noget som helst da den yngste er 8 år og hun havde solgt alt fra dengang da det skulle være den sidste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.