18+5, dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2009

Smukkert

linda2009 skriver:

Hvor dejligt Du må være virkelig lettet efter den besked!! Jeg mærker SÅ meget liv hver eneste dag, især om aftenen, hvor der hoppes og springes

Knus Linda 26+1

Ja, det er jeg også da .
Har så bedt en sagsbehandler fra sygehuset om at arrangere et netværskmøde, så jeg kan blive klar over hvor jeg står i forhold til om jeg skal vurderes af kommunen eller ej.
Pt. ved jeg virkelig ikke hvor jeg står henne af.. Jeg tror ikke de har nogle obs på mig længere, men jeg ved det ikke.
Alle dem jeg har haft kontakt til udviser ingen bekymringer, så tror det bare bunder i den dårlige ny-i-job sagsbehandler .

Det er skønt at mærke liv iih.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Pige2009

Mælkebøttebarn skriver:

Ja, det er jeg også da .
Har så bedt en sagsbehandler fra sygehuset om at arrangere et netværskmøde, så jeg kan blive klar over hvor jeg står i forhold til om jeg skal vurderes af kommunen eller ej.
Pt. ved jeg virkelig ikke hvor jeg står henne af.. Jeg tror ikke de har nogle obs på mig længere, men jeg ved det ikke.
Alle dem jeg har haft kontakt til udviser ingen bekymringer, så tror det bare bunder i den dårlige ny-i-job sagsbehandler .

Det er skønt at mærke liv iih.

Griner... Ny-i-job-sagsbehandler  Jeg håber også for dig, at der falder ro på fra nu af, og du må bare tage tingene som de kommer, for det gør jeg, selvom det er svært at holde hovedet koldt nogle gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.