18+5, dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.818 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. juni 2009

Smukkert

Så nåede jeg til uge 18 - og her knap uge 19 .
Tiden flyver afsted. Dejligt, så er der jo kortere tid til jeg får min søn i armene <33

Efter sigende skulle han være omkring 18cm fra hovede til numse i uge 18.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Mathilde

Rigtig fin mave tiden går lige pludselig rigtig stærkt.

Anmeld

2. juli 2009

Smukkert

Mathilde skriver:

Rigtig fin mave tiden går lige pludselig rigtig stærkt.

Ja, det må du nok sige.. Synes også han bevægede sig lystigt idag, men tør ikke tro på det virkelig er ham .

Anmeld

2. juli 2009

Smukkert

2. juli 2009

Mathilde

Mælkebøttebarn skriver:

Ja, det må du nok sige.. Synes også han bevægede sig lystigt idag, men tør ikke tro på det virkelig er ham .

Det kan det sagtens være. Om få uger er du slet ikke i tvivl fantastisk følelse

Anmeld

3. juli 2009

Betina88

Hvor den vokser og vokser .. ;D

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

Mælkebøttebarn skriver:

Så nåede jeg til uge 18 - og her knap uge 19 .
Tiden flyver afsted. Dejligt, så er der jo kortere tid til jeg får min søn i armene <33

Efter sigende skulle han være omkring 18cm fra hovede til numse i uge 18.

gik din md scanning godt

Anmeld

5. juli 2009

Smukkert

Elskermiinsøøn! skriver:

gik din md scanning godt

Ja, det gik super godt
Han fejlede ingenting .
Han var faktisk større end han skulle være. Deres computer beregnede min termin til at være d. 18 november grundet hans størrelse, men de flytter ikke på min termin længere, så min officelle terminsdato er stadig d. 23 november .

Han vejede over 300g. Kan ikke huske det præcise tal.
Hans lårbensknogle var over 3cm. For 2 uger siden var den kun 2 cm .
Hans hovede var i diameter 5,?cm den ene vej og 6,?cm den anden vej.

Dejlig størrelse
- Og så mærker jeg tydeligt liv nu Min moderkage ligger ikke længere langt nede i fødekanalen.

De vil heller ikke se mig til en kontrolscanning i uge 28 alligevel, da de ikke ser nogen risiko hos mig. Normalt skulle jeg have sådan en scanning der for at sikre at han tager nok på i vægt, men de synes jeg var så sund og rask, at det da ville være noget pjat hvis jeg skulle komme rendende ved dem, for så "ung mor" er jeg heller ikke. Super lækkrt at de ikke er bekymret længere

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

Mælkebøttebarn skriver:

Ja, det gik super godt
Han fejlede ingenting .
Han var faktisk større end han skulle være. Deres computer beregnede min termin til at være d. 18 november grundet hans størrelse, men de flytter ikke på min termin længere, så min officelle terminsdato er stadig d. 23 november .

Dejlig størrelse
- Og så mærker jeg tydeligt liv nu Min moderkage ligger ikke længere langt nede i fødekanalen.

De vil heller ikke se mig til en kontrolscanning i uge 28 alligevel, da de ikke ser nogen risiko hos mig. Normalt skulle jeg have sådan en scanning der for at sikre at han tager nok på i vægt, men de synes jeg var så sund og rask, at det da ville være noget pjat hvis jeg skulle komme rendende ved dem, for så "ung mor" er jeg heller ikke. Super lækkrt at de ikke er bekymret længere

det var dejligt ja elias var også stor min vejde 451 gram i uge 22 må man se nogle billdere!

Anmeld

5. juli 2009

Pige2009

Mælkebøttebarn skriver:

Ja, det gik super godt
Han fejlede ingenting .

Dejlig størrelse

Hvor dejligt Du må være virkelig lettet efter den besked!! Jeg mærker SÅ meget liv hver eneste dag, især om aftenen, hvor der hoppes og springes

Knus Linda 26+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.