VÆGT: Hvor meget tager I på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

Chevro

Kat2244 skriver:

Hej .

Hvor meget har I taget på i graviditeten og hvor hurtigt?

Jeg startede inden graviditeten med at veje 60 kg og nu er jeg 25+6 og vejer 69,5 kg.

jeg tog ca. 1 kg på om måneden de første 4 måneder, men nu har jeg pludseligt taget 5 kg på, på under en måned. Det er jo helt vildt og jeg tvivler på at det er normalt at tage så meget på, så hurtigt!

Hvis det fortsætter så kommer jeg til at blive kæmpe...

Aner ikke hvordan og hvornår Jeg gik faktisk kun op i, at bebsen havde det fantastisk - og at jeg følte mig godt tilpas og spiste hvad jeg havde lyst til (;

Men tog 15 kg på. Endte på 80,5 tror jeg det var. Men tabte 15 kg på de 3 første uger derefter, men har så taget lidt på sidenhen, pga det er svært at holde igen efter en graviditet, med de sødere ting (;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

lucas<3

Jeg tog 12,7 kg på med Lucas

Anmeld

5. maj 2013

mommy1991

Kat2244 skriver:

Hej .

Jeg startede inden graviditeten med at veje 60 kg og nu er jeg 25+6 og vejer 69,5 kg.

jeg tog ca. 1 kg på om måneden de første 4 måneder, men nu har jeg pludseligt taget 5 kg på, på under en måned. Det er jo helt vildt og jeg tvivler på at det er normalt at tage så meget på, så hurtigt!

Jeg tog intet på før 18. Uge eller sådan noget, nu er jeg 28+0 og har taget 8,7 kg på - det kommer lidt i ryk

Anmeld

5. maj 2013

Mama3

emmagirl skriver:

Jeg tog intet på før 18. Uge eller sådan noget, nu er jeg 28+0 og har taget 8,7 kg på - det kommer lidt i ryk

Jeg er 33+0 i morgen og har taget 4 kg på så jeg klager ikke:-)

første gang tog jeg 12 kg på og anden gang 8 kg

Anmeld

5. maj 2013

E.J.mor.

til alle dem der tog på, var det pga i spiste mere end normalt eller usundt eller pga hormoner??

jeg er ikke gravid, men skal snart være det og må helst ikke tag på pga jeg er på livstilsændring men kan ikke vente flere år endnu pga min alder.

Anmeld

6. maj 2013

Trekløver(:

Kat2244 skriver:

Hej .

Vægten siger + 9 kg her 27+5

Anmeld

6. maj 2013

banana3

Kat2244 skriver:

Hej .

Inden jeg blev gravid sagde vægten 57.
Nu er jeg i uge 28 og vægten siger 64! Og ved jo at vægten kun stiger den sidste tid hehe.

Anmeld

6. maj 2013

MIWULA

Jeg tabte mig i starten og tog så kun 6 kg på i alt. De røg også hurtigt. Har desværre også taget på efter min graviditet. 

Anmeld

6. maj 2013

B&J

jeg tog 9kg på men var nu også meget overvægtig så vægten skulle holdes

Anmeld

6. maj 2013

DKTiha

Jeg har taget 5 kg på og jeg er 36+0 idag.

- Startede på 64 kg, og nu oppe på 69

nu er jeg tilgengæld os begyndt at få væske i kroppen så der kommer sikkert lidt mere kg på inden længe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.