29. april kom lillebror Markus til verden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

Moma

Tillykke med ham - ej hvor er han da bare lækker lækker lækker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

lycly

Moma skriver:

Tillykke med ham - ej hvor er han da bare lækker lækker lækker 

Taak

Anmeld

5. maj 2013

B&J

LuLy skriver:

Hun plejer at være ret vild med babyer og går meget op i at give dem sutten og nusseklud osv - så hun skal nok tage godt imod ham

nåååå ja så er hun vist klar så sød og omsorgsfuld

Anmeld

5. maj 2013

L&V

Ej hvor er han smuk og sådan noget siger jeg altså kun når jeg virkelig mener det.. Så fin gylden hud og hår ejh en skøn unge

Anmeld

5. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Altså hvor er han bare lækker kæmpe tillykke med ham
Nu kan jeg jo endnu mindre vente til september hvor min lille basse gerne skulle komme

Anmeld

5. maj 2013

lycly

Månsson skriver:

Ej hvor er han smuk og sådan noget siger jeg altså kun når jeg virkelig mener det.. Så fin gylden hud og hår ejh en skøn unge

Taak

Anmeld

5. maj 2013

ønskebørn74

LuLy skriver:

Ja, det er jo en lille uge siden nu, har bare ikke lige haft overskuddet før nu

Ikke fordi der er så meget at berette, han kom til verden ved et stille og roligt planlagt kejsersnit. 3368 g og 51 cm. En lille fyr
Som noget nyt er de begyndt at tilbyde ved pks, at man kan få lov at se barnet blive "født", og så få baby op og ligge med det samme, ligesom ved en normal fødsel. Det sagde vi ja til og det var bare en så overvældende oplevelse!

Amningen kører super godt og har gjort det lige fra start. Men AV jeg havde glemt hvor nas det gør når mælken løber til

I morgen skal storesøster Julia møde ham, hun har været hos sin far hele ugen. Er godt nok spændt på det. Hun er normalt rigtig sød ved babyer, så det skal nok gå. Er egentlig mest spændt på hverdagen med to små børn, men det skal vi nok klare

Og så lige lidt billeder af Markus

Hold nu op hvor er han fiiiiiiiiiiiiin..... 

TILLYKKE!!!.. 

Anmeld

5. maj 2013

lycly

MiichellaMalou skriver:

Altså hvor er han bare lækker kæmpe tillykke med ham
Nu kan jeg jo endnu mindre vente til september hvor min lille basse gerne skulle komme

Tusind tak
Uh ja, der er ikke noget der kan gøre en mere skruk eller utålmodig end spædbørn! Jeg lover dig, inden du får set dig om, så står du med din bebs i armene

Anmeld

5. maj 2013

2babygirls

LuLy skriver:

Ja, det er jo en lille uge siden nu, har bare ikke lige haft overskuddet før nu

Ikke fordi der er så meget at berette, han kom til verden ved et stille og roligt planlagt kejsersnit. 3368 g og 51 cm. En lille fyr
Som noget nyt er de begyndt at tilbyde ved pks, at man kan få lov at se barnet blive "født", og så få baby op og ligge med det samme, ligesom ved en normal fødsel. Det sagde vi ja til og det var bare en så overvældende oplevelse!

Amningen kører super godt og har gjort det lige fra start. Men AV jeg havde glemt hvor nas det gør når mælken løber til

I morgen skal storesøster Julia møde ham, hun har været hos sin far hele ugen. Er godt nok spændt på det. Hun er normalt rigtig sød ved babyer, så det skal nok gå. Er egentlig mest spændt på hverdagen med to små børn, men det skal vi nok klare

Og så lige lidt billeder af Markus

Nøj han er lækker !!

Anmeld

5. maj 2013

Lotus86

Hvor er han sød Stort tillykke med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.