29. april kom lillebror Markus til verden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.596 visninger
44 svar
27 synes godt om
5. maj 2013

lycly

Ja, det er jo en lille uge siden nu, har bare ikke lige haft overskuddet før nu

Ikke fordi der er så meget at berette, han kom til verden ved et stille og roligt planlagt kejsersnit. 3368 g og 51 cm. En lille fyr
Som noget nyt er de begyndt at tilbyde ved pks, at man kan få lov at se barnet blive "født", og så få baby op og ligge med det samme, ligesom ved en normal fødsel. Det sagde vi ja til og det var bare en så overvældende oplevelse!

Amningen kører super godt og har gjort det lige fra start. Men AV jeg havde glemt hvor nas det gør når mælken løber til

I morgen skal storesøster Julia møde ham, hun har været hos sin far hele ugen. Er godt nok spændt på det. Hun er normalt rigtig sød ved babyer, så det skal nok gå. Er egentlig mest spændt på hverdagen med to små børn, men det skal vi nok klare

Og så lige lidt billeder af Markus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Nadia&Daniel

Hvor er han smuk  nu bliver moar her, da lidt mere skruk

Anmeld

5. maj 2013

lycly

Nadia&Daniel skriver:

Hvor er han smuk  nu bliver moar her, da lidt mere skruk

Der er altså også bare noget helt specielt ved et lille spædbarn

Anmeld

5. maj 2013

TNBC

LuLy skriver:

Ikke fordi der er så meget at berette, han kom til verden ved et stille og roligt planlagt kejsersnit. 3368 g og 51 cm. En lille fyr
Som noget nyt er de begyndt at tilbyde ved pks, at man kan få lov at se barnet blive "født", og så få baby op og ligge med det samme, ligesom ved en normal fødsel. Det sagde vi ja til og det var bare en så overvældende oplevelse!

Amningen kører super godt og har gjort det lige fra start. Men AV jeg havde glemt hvor nas det gør når mælken løber til

I morgen skal storesøster Julia møde ham, hun har været hos sin far hele ugen. Er godt nok spændt på det. Hun er normalt rigtig sød ved babyer, så det skal nok gå. Er egentlig mest spændt på hverdagen med to små børn, men det skal vi nok klare

Årh han er nuttet. Elsker billede tre.

Anmeld

5. maj 2013

TNBC

LuLy skriver:

Anmeld

5. maj 2013

lycly

Yurie skriver:

Jaa, tror jeg fik taget 20 billeder før jeg fik fanget et smil - det jo ikke ligefrem noget man kan fremtvinge hos sådan en lille en

Anmeld

5. maj 2013

Muffinmor

Nøøøj en sød og dejlig lille fyr. Tillykke med ham

Anmeld

5. maj 2013

B&J

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh HVOR ER HAN BARE DEJLIG

jeg tror helst sikker storsøster bliver så forelsket i ham og er så kærlig og en god søster

og dejligt det blev en super god fødsel selv om det var PSK,

Anmeld

5. maj 2013

TNBC

LuLy skriver:

Jaa, tror jeg fik taget 20 billeder før jeg fik fanget et smil - det jo ikke ligefrem noget man kan fremtvinge hos sådan en lille en

Men du fangede det.
Elsker sådan nogen små babyer.. Jeg har for lidt børn at kramme(der er vel straffen for at flytte væk fra familien)

Anmeld

5. maj 2013

lycly

B&J skriver:

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh HVOR ER HAN BARE DEJLIG

jeg tror helst sikker storsøster bliver så forelsket i ham og er så kærlig og en god søster

og dejligt det blev en super god fødsel selv om det var PSK,

Hun plejer at være ret vild med babyer og går meget op i at give dem sutten og nusseklud osv - så hun skal nok tage godt imod ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.