sættes igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

ekebiv

Jeg blev sat igang med stikpiller 3 gange om dagen i 4 dage og der skete ikke en dyt. Natten til 5. dagen skulle jeg ha sovet med en ballon der skulle åbne for livmoderhalsen så de kunne komme op og prikke vandet men det gik selv et par timer før. Så kom der vé storm det meste af natten uden de (véerne) hjalp på noget som helst, jeg havde skyhøjt blodtryk som så styrtdykkede så jeg var ved at besvime og hun er først født ved aks 19 timer efter vandet gik.
Det var ikke en superskøn fødsel men jeg ser den heller ikke som hverken voldsom eller traumatisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Miss Church

sof2013 skriver:

Hej

Jeg vil lige høre jer som er blevet sat igang hvordan det gik, om det tog flere dage eller hvordan.
jeg skal nemlig snart sættes igang, og jeg er noget nervøs for hvordan det forgår osv.

Min igangsættelse startede mandag morgen kl 9 og mine piger er født onsdag aften kl 23.40. Jeg fik tabletter i to dage, før de kunne tage vandet  

Anmeld

6. maj 2013

Hullabullabulla

sof2013 skriver:

Hej

Jeg vil lige høre jer som er blevet sat igang hvordan det gik, om det tog flere dage eller hvordan.
jeg skal nemlig snart sættes igang, og jeg er noget nervøs for hvordan det forgår osv.

Var 36+5 da jeg blev sat igang.. Fik en stikpille onsdag aften kl 18:45.. Resten af aftenen havde jeg lidt murren og fik lidt at sove på (var indlagt grundet SSF) 

næste morgen kl 6:05 går vandet - og han er født 15:20 (med epi, heldigvis uden ve-drop)

Anmeld

6. maj 2013

AnthonsMor

sof2013 skriver:

Hej

Hej!
Jeg blev sat i gang tirsdag morhen kvart i ni, klokken 5.48 onsdag morgen kom han ud :-) så 20 timers penge :-)

Anmeld

6. maj 2013

sof2013

tak for svar alle sammen var bare noget nervøs.

Anmeld

6. maj 2013

sof2013

tænkte på jer som har svaret her i tråden er der nogen af jer som blev sat igang omkring uge 37 ?

Anmeld

6. maj 2013

AnthonsMor

sof2013 skriver:

tænkte på jer som har svaret her i tråden er der nogen af jer som blev sat igang omkring uge 37 ?

Nej, jeg blev kun sat igang fordi jeg gik 12 dage over tid.. Han er født 41+6

Anmeld

6. maj 2013

sof2013

ja okay..

men jeg er ved at være moden

Anmeld

6. maj 2013

Juliekp

sof2013 skriver:

Jeg er blevet sat igang 38+3, lidt fra uge 37 dog.. Hvor langt vil du være henne når du skal sættes igang?

Anmeld

7. maj 2013

chael

sof2013 skriver:

Hej

Jeg fik lagt en modningspille, da jeg var 38+0. Den gav ikke så meget. Dagen efter kom jeg op på fødegangen, der fik jeg prikket vandet kl. 10.35. Og kl. 14.05 er min søn født. Så det tog ca. 3 1/2 time.

God, nem og hurtig, ukompliceret fødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.