Guldklumpens hule 28+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

mommy1991

Akmese skriver:

Ja det bliver da en skøn afslutning og ny begyndelse !! Har i egentlig besluttet et navn??     Nej jeg er 35+0 i dag så der er 35 dage tilbage forhåbentlig ikke længere er godt nok utålmodig..  Jeg har ikke så meget at se til desværre..  Hehe 

Nej, det har vi ikke  

Er du gået på barsel? Ja, forhåbentlig går du ikke over tid. Jeg synes det er så rart at tænke på hvor mange dage der er til termin, men kan slet ikke overskue hvis man så går over tid Der er jo egentlig kun 2 uger til det er lovligt for dig at føde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Mink

emmagirl skriver:

Nej, det har vi ikke  

Er du gået på barsel? Ja, forhåbentlig går du ikke over tid. Jeg synes det er så rart at tænke på hvor mange dage der er til termin, men kan slet ikke overskue hvis man så går over tid Der er jo egentlig kun 2 uger til det er lovligt for dig at føde  

Var ellers nysgerrig bliver spændende når I finder ud af det Jeg var på dagpenge i forvejen, men skal på barsel nu her den 9. Maj Ja jeg går og laver små delmål for at tiden går hurtigere :p og nej det at gå over tid er bare slet ikke en mulighed!!  Hehe 

Anmeld

5. maj 2013

mommy1991

Akmese skriver:

Var ellers nysgerrig bliver spændende når I finder ud af det Jeg var på dagpenge i forvejen, men skal på barsel nu her den 9. Maj Ja jeg går og laver små delmål for at tiden går hurtigere :p og nej det at gå over tid er bare slet ikke en mulighed!!  Hehe 

Så kan jeg godt forstå tiden har været lang  

Ja, det bliver spændende med navn - men offentliggører desværre intet før han kommer til verden Har I hele tiden været sikre på at han skulle hedde Isak?

Anmeld

5. maj 2013

Mink

emmagirl skriver:

Så kan jeg godt forstå tiden har været lang  

Ja, det bliver spændende med navn - men offentliggører desværre intet før han kommer til verden Har I hele tiden været sikre på at han skulle hedde Isak?

Ja begynder godt nok at være lidt utålmodig men sådan er det, man skal jo også bare nyde sin graviditet så meget man kan..  Det gør det da også bare endnu mere spændende, synes bare det er fedt hvis man kan holde det som en overraskelse.. men har i nogle ideer og er i enige?   Jeg har altid været vildt med navnet, og var fra ret tidlig i graviditeten sikker på der  gemte sig en lille dreng i hulen, og min mand sagde så jeg måtte få min vilje hvis jeg havde ret ;-) så jeg overraskede ikke så mange i forvejen da vi offentlig gjorde hans navn :-p pigenavnet har vi også på plads ;-) Hehe..  Nok om mig søde, det er din tråd 

Anmeld

5. maj 2013

kriknu

Hvor er du bare utrolig smuk gravid, er sikker på at han hygger sig derinde, det ville jeg da gøre hvis jeg boede så pænt 

fed tatovering i øvrigt 

Anmeld

5. maj 2013

mommy1991

kriknu skriver:

Hvor er du bare utrolig smuk gravid, er sikker på at han hygger sig derinde, det ville jeg da gøre hvis jeg boede så pænt 

fed tatovering i øvrigt 

Hehe, hvor er du sød  Tusind tak!!!! 

Anmeld

5. maj 2013

mommy1991

Akmese skriver:

Ja begynder godt nok at være lidt utålmodig men sådan er det, man skal jo også bare nyde sin graviditet så meget man kan..  Det gør det da også bare endnu mere spændende, synes bare det er fedt hvis man kan holde det som en overraskelse.. men har i nogle ideer og er i enige?   Jeg har altid været vildt med navnet, og var fra ret tidlig i graviditeten sikker på der  gemte sig en lille dreng i hulen, og min mand sagde så jeg måtte få min vilje hvis jeg havde ret ;-) så jeg overraskede ikke så mange i forvejen da vi offentlig gjorde hans navn :-p pigenavnet har vi også på plads ;-) Hehe..  Nok om mig søde, det er din tråd 

Hehe, det gør da absolut ingenting  

Jaa, vi har nogle ideer - men vi vil ikke tage en endelig beslutning før han er ude. Jeg lavede en navneafstemning for noget tid siden herinde, den kan du se, det er de navne vi har snakket om  

Det er da også dejligt for jer at I er helt sikre, så behøver I ikke bekymre jer mere om det Vi havde også pigenavnet helt på plads - Troja - men vi var meget i tvivl om drengenavnet og så blev det selvfølgelig en dreng (hvilket vi selvfølgelig også er meget, meget glade for!)  

Anmeld

5. maj 2013

Mink

emmagirl skriver:

Hehe, det gør da absolut ingenting  

Jaa, vi har nogle ideer - men vi vil ikke tage en endelig beslutning før han er ude. Jeg lavede en navneafstemning for noget tid siden herinde, den kan du se, det er de navne vi har snakket om  

Det er da også dejligt for jer at I er helt sikre, så behøver I ikke bekymre jer mere om det Vi havde også pigenavnet helt på plads - Troja - men vi var meget i tvivl om drengenavnet og så blev det selvfølgelig en dreng (hvilket vi selvfølgelig også er meget, meget glade for!)  

Har du et link til den tråd?   bliver rigtig nysgerrig på hvad bassen evt kommer til at hedde  

Troja er da også bare et rigtig godt navn - så ved i hvad nr 2 skal hedde hvis det er en pige !

Anmeld

5. maj 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

28+0... 3. trimester... 84 dage til termin...!!  

Så langt, så godt!  

Jeg har det rigtig godt, og er rimelig sikker på at guldklumpen i maven også stortrives - han er i hvertfald rigtig aktiv. 

Vægten siger nu +8,7 kg... er rimelig spændt på hvor langt den når op! Håber, håber, håber ikke den stiger over de +12 kg - men nu må vi se

I morgen, den 6. maj, er der præcis én måned til jeg skal skrive eksamensopgave, som så skal afleveres den 19. juni - og så kan jeg gå på sommerferie og barsel 

Og så til billederne af min mave.. 

Lyder skønt, rigtig fin babymave

Anmeld

5. maj 2013

mommy1991

AnnL skriver:

Lyder skønt, rigtig fin babymave

Taak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.