Akmese skriver:
Ja begynder godt nok at være lidt utålmodig
men sådan er det, man skal jo også bare nyde sin graviditet så meget man kan.. Det gør det da også bare endnu mere spændende, synes bare det er fedt hvis man kan holde det som en overraskelse..
men har i nogle ideer og er i enige?
Jeg har altid været vildt med navnet, og var fra ret tidlig i graviditeten sikker på der gemte sig en lille dreng i hulen, og min mand sagde så jeg måtte få min vilje hvis jeg havde ret ;-) så jeg overraskede ikke så mange i forvejen da vi offentlig gjorde hans navn :-p pigenavnet har vi også på plads ;-) Hehe.. Nok om mig søde, det er din tråd 
Hehe, det gør da absolut ingenting
Jaa, vi har nogle ideer - men vi vil ikke tage en endelig beslutning før han er ude. Jeg lavede en navneafstemning for noget tid siden herinde, den kan du se, det er de navne vi har snakket om
Det er da også dejligt for jer at I er helt sikre, så behøver I ikke bekymre jer mere om det
Vi havde også pigenavnet helt på plads - Troja - men vi var meget i tvivl om drengenavnet og så blev det selvfølgelig en dreng (hvilket vi selvfølgelig også er meget, meget glade for!)
Anmeld