Guldklumpens hule 28+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.165 visninger
23 svar
17 synes godt om
5. maj 2013

mommy1991

28+0... 3. trimester... 84 dage til termin...!!  

Så langt, så godt!  

Jeg har det rigtig godt, og er rimelig sikker på at guldklumpen i maven også stortrives - han er i hvertfald rigtig aktiv. 

Vægten siger nu +8,7 kg... er rimelig spændt på hvor langt den når op! Håber, håber, håber ikke den stiger over de +12 kg - men nu må vi se

I morgen, den 6. maj, er der præcis én måned til jeg skal skrive eksamensopgave, som så skal afleveres den 19. juni - og så kan jeg gå på sommerferie og barsel 

Og så til billederne af min mave.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

ønskebørn74

emmagirl skriver:

Så langt, så godt!  

Jeg har det rigtig godt, og er rimelig sikker på at guldklumpen i maven også stortrives - han er i hvertfald rigtig aktiv. 

Vægten siger nu +8,7 kg... er rimelig spændt på hvor langt den når op! Håber, håber, håber ikke den stiger over de +12 kg - men nu må vi se

I morgen, den 6. maj, er der præcis én måned til jeg skal skrive eksamensopgave, som så skal afleveres den 19. juni - og så kan jeg gå på sommerferie og barsel 

Øhvor er du bare smuk.. 

Anmeld

5. maj 2013

BigHope13

Hvor ser du bare brand godt ud
hvor bliver det fantastisk at få eksamen overstået, og kunne nyde resten af graviditeten og have ferie samt barsels i sigte

Anmeld

5. maj 2013

mommy1991

ønskebarn74 skriver:

Øhvor er du bare smuk.. 

1000 tak 

Anmeld

5. maj 2013

Line&Mike

emmagirl skriver:

Så langt, så godt!  

Hvor er du bare smuk gravid 

Held og lykke med eksamen! Det bliver fedt at få det overstået, så du kan nyde din barsel 

Anmeld

5. maj 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Hvor ser du bare brand godt ud
hvor bliver det fantastisk at få eksamen overstået, og kunne nyde resten af graviditeten og have ferie samt barsels i sigte

Mange tak 

Ja, det bliver simpelthen så skønt at kunne fokusere fuldt ud på baby Åh, hvor jeg glæder mig!

Anmeld

5. maj 2013

mommy1991

Line&Mike skriver:

Hvor er du bare smuk gravid 

Held og lykke med eksamen! Det bliver fedt at få det overstået, så du kan nyde din barsel 

1000 tak, hvor er du sød 

Ja, det bliver virkelig skønt at kunne fokusere 100% på baby.. glæder mig så meget 

Anmeld

5. maj 2013

Mink

emmagirl skriver:

Så langt, så godt!  

Hvor tiden altså bare flyver afsted! Du er bare så fiin ! Og lækkert at det hele bare passer så godt med din eksamen, så går tiden også lidt med det

Anmeld

5. maj 2013

mommy1991

Akmese skriver:

Hvor tiden altså bare flyver afsted! Du er bare så fiin ! Og lækkert at det hele bare passer så godt med din eksamen, så går tiden også lidt med det

Mange tak Jaa, det er så dejligt!

Nu er der godt nok heller ikke lang tid til du sidder med din lille basse i armene 

Anmeld

5. maj 2013

Mink

emmagirl skriver:

Mange tak Jaa, det er så dejligt!

Nu er der godt nok heller ikke lang tid til du sidder med din lille basse i armene 

Ja det bliver da en skøn afslutning og ny begyndelse !! Har i egentlig besluttet et navn??     Nej jeg er 35+0 i dag så der er 35 dage tilbage forhåbentlig ikke længere er godt nok utålmodig..  Jeg har ikke så meget at se til desværre..  Hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.