Så mærkede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

Ej, hvor sjovt, det var også sådan min kæreste mærkede det første gang
Det er skønt når man kan dele det med sin bedre halvdel!

Han var begyndt og lig med hovedet meget på min mave for at lytte til bassen derinde. Også kom der et spark. Og lidt efter kom der et til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Akmese skriver:

Hvor er det dejligt Og bare en helt fantastisk følelse første gang  

Ja han var også ret glad bagefter og var jeg også for så fik jeg jo bare bekræftet det ikke var noget jeg bildte mig ind

Anmeld

5. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkDitte skriver:

Det er så sjovt og hyggeligt at ligge der med kæresten og føle baby puffe/sparke..

Når jeg ligger helt fladt på ryggen så kan jeg ane bevægelserne når baby puffer.. det er så sjov at se på.. 

Go dag fra D. (21+6)

Jeg kan også mærke det når jeg ligger ned og slapper af og hvis jan selvfølgelig bevæger sig rundt kan jeg mærke det. Men havde forventet der gik længere tid før jeg ville mærke det fordi jeg er første gangs gravid og min moderkage ligger foran

Anmeld

5. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

CecilieLM skriver:

Det er så skønt når farmand også mærker den lille

Meget nu kan ihvertfald ikke sige det bare er noget jeg bilder mig ind. Men vi havde jo også fået af vide der nok gik tid før vi ville kunne mærke ham fordi min moderkage ligger foran

Anmeld

5. maj 2013

Babydrøm

MiichellaMalou skriver:

Farmanden bassen for første gang. Han lå med hovedet på min for at ligge og lytte og pludselig kom der et spark dog ikke så kraftigt men han kunne mærke det på sin kind.. Helt fantatisk.

Hvor dejligt

Anmeld

5. maj 2013

Mink

MiichellaMalou skriver:

Ja han var også ret glad bagefter og var jeg også for så fik jeg jo bare bekræftet det ikke var noget jeg bildte mig ind

Det kan også være svært, Jeg følte mig også først sikker på at det var bassen Jeg mærkede efter at ha været til md og blev bevidst om hans bevægelser  

Anmeld

5. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Akmese skriver:

Det kan også være svært, Jeg følte mig også først sikker på at det var bassen Jeg mærkede efter at ha været til md og blev bevidst om hans bevægelser  

Jaa men nu det nok 100 ham når farmand også har mærket det

Anmeld

5. maj 2013

FrkDitte

MiichellaMalou skriver:

Jeg kan også mærke det når jeg ligger ned og slapper af og hvis jan selvfølgelig bevæger sig rundt kan jeg mærke det. Men havde forventet der gik længere tid før jeg ville mærke det fordi jeg er første gangs gravid og min moderkage ligger foran

Det samme her.. førstegangsgravid med moderkagen på forvæggen 

D.

Anmeld

5. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkDitte skriver:

Det samme her.. førstegangsgravid med moderkagen på forvæggen 

D.

Hvor langt henne?
Jeg er 19+2 idag. og jeg har mærkede de små puf i en uge.

Anmeld

6. maj 2013

FrkDitte

MiichellaMalou skriver:

Hvor langt henne?
Jeg er 19+2 idag. og jeg har mærkede de små puf i en uge.

22+0 i dag 

Har mærket puf i snart 3 uger tror jeg..

Mærker dagligt puf nu.. 

D.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.