Så mærkede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
22 svar
16 synes godt om
4. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Farmanden bassen for første gang. Han lå med hovedet på min for at ligge og lytte og pludselig kom der et spark dog ikke så kraftigt men han kunne mærke det på sin kind.. Helt fantatisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

MIWULA

Ihh hvor dejligt

Anmeld

4. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

MIWULA skriver:

Ihh hvor dejligt

Ja nu kan han ikke sige det bare er noget jeg bilder mig selv ind nu hvor han selv har mærkede det

Anmeld

4. maj 2013

MIWULA

MiichellaMalou skriver:

Ja nu kan han ikke sige det bare er noget jeg bilder mig selv ind nu hvor han selv har mærkede det

Hehe nemlig. Åhh hvor jeg dog savner det.  Hehe

Anmeld

4. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

MIWULA skriver:

Hehe nemlig. Åhh hvor jeg dog savner det.  Hehe

Ja det er jo også bare en fantatisk følelse.
Jeg har mærkede ham i nogen dage. Hvor Martin har sagt ej det bare luft i maven. Men nu har han endelig selv.

Anmeld

5. maj 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Farmanden bassen for første gang. Han lå med hovedet på min for at ligge og lytte og pludselig kom der et spark dog ikke så kraftigt men han kunne mærke det på sin kind.. Helt fantatisk.

Ej, hvor sjovt, det var også sådan min kæreste mærkede det første gang
Det er skønt når man kan dele det med sin bedre halvdel!

Anmeld

5. maj 2013

MIWULA

MiichellaMalou skriver:

Ja det er jo også bare en fantatisk følelse.
Jeg har mærkede ham i nogen dage. Hvor Martin har sagt ej det bare luft i maven. Men nu har han endelig selv.

Hehe ja nu ved han jo så det ikk bare er luft.  

Anmeld

5. maj 2013

Mink

MiichellaMalou skriver:

Hvor er det dejligt Og bare en helt fantastisk følelse første gang  

Anmeld

5. maj 2013

FrkDitte

MiichellaMalou skriver:

Det er så sjovt og hyggeligt at ligge der med kæresten og føle baby puffe/sparke..

Når jeg ligger helt fladt på ryggen så kan jeg ane bevægelserne når baby puffer.. det er så sjov at se på.. 

Go dag fra D. (21+6)

Anmeld

5. maj 2013

CecilieLM

MiichellaMalou skriver:

Det er så skønt når farmand også mærker den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.