øv hvor pinligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2013

Anonym trådstarter

Xolia skriver:

Har igen erfaringer - eller rettere, jeg kan ikke huske det det. Min yngste er nu 6½ :-)

Men kunne det være en idé at vente til du har været til 8-ugers undersøgelse, og så bare give træningen gas indtil dag - og så kunne du jo forkæle manden på anden måde?

Mener også at man kan købe div. remedier i f.eks. orion el. lign. til at træne bækkenbunden? Nogle "æg" i forskellig vægt?

Håber det bare er fordi I er "for tidlig" på den ;-)

Knus Xolia

Tak, det håber jeg også.

Jeg har faktisk sådan et trænings-æg.. det må i brug igen. Og ja, så kan det godt være vi bør vente til derefter. Så får jeg også ny prævention, og så behøver vi ikke 'regnfrakken'.. den er da også bare for træls! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

Sahara82

Anonym skriver:

Hmm, ja det kan der måske være noget om.. så det 'retter sig' måske også lidt endnu af sig selv? Det håber jeg. Men følergodt nok jeg skal intensivere træningen nu..  Nogle mener vist også at sexytime er en del af træningen.. men din læge anbefalede at vente til du var helt 'helet' og ellers fået trænet det lidt stramt igen? 

Lægen sagde at huden stadig var for sart. Det var lidt ubehageligt at blive undersøgt nemlig, så hun sagde hun troede det ville gøre for ondt på mig, så jeg skulle vente til huden var blevet stærkere og så bare træne løs, så skulle det nok stramme det lidt mere op

Har også hørt at sex skulle hjælpe, men hvis man stadig er alt for slap gør det sikkert ingen godt

Anmeld

4. maj 2013

Anonym trådstarter

smsh skriver:

Lægen sagde at huden stadig var for sart. Det var lidt ubehageligt at blive undersøgt nemlig, så hun sagde hun troede det ville gøre for ondt på mig, så jeg skulle vente til huden var blevet stærkere og så bare træne løs, så skulle det nok stramme det lidt mere op

Har også hørt at sex skulle hjælpe, men hvis man stadig er alt for slap gør det sikkert ingen godt

Nej og jeg har heller ikke overdrevet meget lyst jo 

Godt, jeg tror den står i vente/trænings-position så.. 

Tak for input 

Anmeld

4. maj 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hmm, ja det kan der måske være noget om.. så det 'retter sig' måske også lidt endnu af sig selv? Det håber jeg. Men følergodt nok jeg skal intensivere træningen nu..  Nogle mener vist også at sexytime er en del af træningen.. men din læge anbefalede at vente til du var helt 'helet' og ellers fået trænet det lidt stramt igen? 

Du skak tænke på at du lige har  smadret dine muskler og de skal selvfølgelig have tid til at hele 

Lav dine øvelser og vent så noget tid med sex 

Anmeld

4. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

En af mine veninder fortalte efter hun havde haft sex første gang efter fødslen, at det havde føltes som en kaste en coktailpølse ind i en sportshal. Hun gik i gang med noget seriøs træning, og det hjalp rigtig meget! Vh stine

Anmeld

4. maj 2013

MortilElias2010

Her har der ikke været noget, men vi forsøgte heller ikke førend 6 måneder efter og først fuldført helt rigtigt 9 måneder efter fødslen - så der har været masser af helingstid - ja var jo som jomfru  Det kan altså godt betale sig at vente  Dog vil jeg sige at der selvfølgelig ikke behøver gå så længe - heldigvis fulgtes vi ad, vi havde bare ikke lyst eller overskud til at sexe 

Anmeld

4. maj 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Var det efter anden fødsel? Så må der jo være håb endnu  Synes bare det er frygteligt pinligt at jeg førhen var ret tilfredsstillende på det punkt og nu er jeg en slap gammel tissekone! Så tror lysten bliver svær at finde når jeg ved det føles sådan 

Nej det var ved første... ;-) Har kun et barn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.