Anonym skriver:
Det er ret flovt, derfor anonym..
Så, det er snart 5 uger siden jeg fødte vores 2. barn, og i går tog vi chancen og forsøgte sexytime.
Vi gjorde det hyggeligt, baby sov, og jeg fik dejlig massage. Han tog 'regnfrakken' på og så skulle vi ellers i gang.. var bange for det skulle gøre ondt, for det gjorde det længe ved første barn.. men det her var da meget værre..
For da han fik den ind sveg det lidt, men hvad 1000x værre var at jeg føltes forfærdelig slap!
Han kunne jo dårligt mærke noget, sølle mand! Det måtte han også stille erklære.. av min selvtillid! Det var så flovt! Og det dræbte lysten totalt for os begge så vi stoppede og gik i seng..
Jeg var grædefærdig men sagde ingenting.. tænk at jeg ikke kunne være tilfredsstillende på den måde.. Og jeg laver altså mine knibeøvelser..
Er der noget jeg kan gøre for at blive normal igen?? Det skal vel ikke altid være sådan? Nogle med lignende erfaringer? Ved godt jeg nok ikke får mange svar da i jo ikke kan være ano, men prøver desperat alligevel at spørge jer.
Det er min store skræk det der

håber virkelig en eller anden svarer dig, selv du er anonym(hvad fanden er det for en forskelsbehandling!-skam jer)
Her er en du kan grine lidt af, indtil nogen svarer (sand oplevelse her for nyeligt -finder aldrig på... er bare født under en uheldig stjerne)
Jeg er blevet lidt....arh.... rimelig meget slasket her det sidste år...
Spurgte manden om han havde bemærket mit ekstra spæklag ? jooooooo, det havde han jo så nok.... men han var jo også blevet lidt fedladen - så vi fulgtes jo ad..... øhhh... ringe trøst

Nå men vi har gang i hanky-panky.... og han holder længere end han plejer....og jeg bliver sådan lidt

gad vide om jeg ikke tænder ham i samme grad?? så dum som jeg er så spørger jeg under agten.
Mig : ..... sig mig?? kan du slet ikke komme??
Ham : narh..... det kilder ikke rigtig...
blev herre ked

og vred

og skulle lige til at sparke ham ud af sengen.... indtil det gik op for mig at han er ved at være gammel og døv + jeg snøvlede...så han troede jeg spurgte om det slet ikkekillede - fordi jeg på samme tid havde strejfet hans påhæng

ha ha ha ha..... farligt at snakke i soveværelset....