weee vi har termin i januar ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2013

Millea

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har testet positiv i dag og med termin 14. januar efter egne beregninger.
Jeg er gravid med fryseæg og måske gemmer der dig to bebser i mavsen det bliver spændende til TS den 30/5!

tillykke!! bliver spændende om der er en eller to 

Håber du selv på at der "kun" er en eller? (Ved godt at man bliver glad uanset hvad &nbsp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

**Ønskebabyen

tillykke!! bliver spændende om der er en eller to 

Håber du selv på at der "kun" er en eller? (Ved godt at man bliver glad uanset hvad &nbsp

For at være ærlig, så håber jeg på der kun er en  jeg er selv tvilling nemlig, og inden jeg vidste at vi skulle have hjælp til at lave baby, har jeg altid sagt at jeg ikke ønskede tvillinger..

Men er der nu to, så er det også helt iorden.. Vi har jo vænnet os til tanken om at der kan være to

Anmeld

11. maj 2013

san

Jeg fik taget en test d. 6 maj og har ca termin den 8 Januar

Tillykke til alle jer andre

Anmeld

11. maj 2013

Lauer

Hej tøser, og tillykke til jer alle sammen!

Jeg har, efter terminsberegning herinde, termin den 14. januar, jeg testede positivt den 6. maj (på min datters 5 års fødselsdag )

Jeg ruger på 2 æg, idet vi måtte igennem en fertilitetsbehandling efter jeg fik fjernet begge mine æggeleder. Mandag får jeg endelig bekræftet at HCG niveau er OK og måske også en anden terminsdato

Anmeld

11. maj 2013

**Ønskebabyen

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har testet positiv i dag og med termin 14. januar efter egne beregninger.
Jeg er gravid med fryseæg og måske gemmer der dig to bebser i mavsen det bliver spændende til TS den 30/5!

Det skal selvfølgleig være denne smily

Anmeld

11. maj 2013

**Ønskebabyen

Lauer skriver:

Hej tøser, og tillykke til jer alle sammen!

Jeg har, efter terminsberegning herinde, termin den 14. januar, jeg testede positivt den 6. maj (på min datters 5 års fødselsdag )

Jeg ruger på 2 æg, idet vi måtte igennem en fertilitetsbehandling efter jeg fik fjernet begge mine æggeleder. Mandag får jeg endelig bekræftet at HCG niveau er OK og måske også en anden terminsdato

Jeg har også efter egne beregning termin 14. januar

Det bliver spændende når vi har været til TS om terminen stadig holder. Hvornår skal du til scanning?

Anmeld

11. maj 2013

Lauer

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har også efter egne beregning termin 14. januar

Det bliver spændende når vi har været til TS om terminen stadig holder. Hvornår skal du til scanning?

Det ved jeg først, når jeg har hørt fra OUH - gør jeg mandag

Anmeld

11. maj 2013

Millea

**Ønskebabyen skriver:

For at være ærlig, så håber jeg på der kun er en  jeg er selv tvilling nemlig, og inden jeg vidste at vi skulle have hjælp til at lave baby, har jeg altid sagt at jeg ikke ønskede tvillinger..

Men er der nu to, så er det også helt iorden.. Vi har jo vænnet os til tanken om at der kan være to

Jeg forstår.. Sådan har jeg det også.. 

Anmeld

19. maj 2013

Louisejulia

Hej piger...
Først tillykke til alle i andre gravide 
Jeg blev testet positiv den 17 maj 2013, og skal derfor føde omkring den 23 januar 2014.
Det var slet ikke planlagt at mig og min kæreste skulle have et barn, men vi har valgt og beholde det..
vi glæder os rigtig meget, men er også lidt nervøse(det er første gang jeg er gravid) 

Anmeld

19. maj 2013

Millea

Louisejulia skriver:

Hej piger...
Først tillykke til alle i andre gravide 
Jeg blev testet positiv den 17 maj 2013, og skal derfor føde omkring den 23 januar 2014.
Det var slet ikke planlagt at mig og min kæreste skulle have et barn, men vi har valgt og beholde det..
vi glæder os rigtig meget, men er også lidt nervøse(det er første gang jeg er gravid) 

Ej hvor spændende og spontant ;-)

Det er også vores første bæbs.. Du må endelig bare spørge hvis der er noget du er i tvivl om.. Ved ikke om jeg kan svare, men ellers er der sikkert andre der kan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.