Jeg har tabt mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2013

MorDk

smsh skriver:

OMG det er skide flot! Har du bare spist sundt eller hvad?

Vejer selv de 64 kg som er det samme som før jeg blev gravid og det samme som de sidste ti år, men har altid drømt om at komme ned på de 60, og kan godt mærke det godt kunne lykkes denne gang.

Ikke specielt men er begyndt at spise mindre portioner. Spiser langsommere. Drikker mindre sodavand og løber 2-3 gange om ugen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

Sahara82

MorDk skriver:

Ikke specielt men er begyndt at spise mindre portioner. Spiser langsommere. Drikker mindre sodavand og løber 2-3 gange om ugen.

Åh den med sodes er min værste ting at skulle skære ned på. Elsker pepsi max, så skal da være ærlig og sige at der sjælent går en dag hvor jeg ikke drikker lidt. Åh ved det må have en ende, men kan bare ikke sige farvel 

Hvordan gjorde du det, hvis du vel og mærke også har været afhængig?

Gider ikke slik og kan sagtens holde mig fra chips, så det er bestemt ikke et problem!

Anmeld

4. maj 2013

MorDk

smsh skriver:

Åh den med sodes er min værste ting at skulle skære ned på. Elsker pepsi max, så skal da være ærlig og sige at der sjælent går en dag hvor jeg ikke drikker lidt. Åh ved det må have en ende, men kan bare ikke sige farvel 

Hvordan gjorde du det, hvis du vel og mærke også har været afhængig?

Gider ikke slik og kan sagtens holde mig fra chips, så det er bestemt ikke et problem!

Har ikke været afhængig. MEN så længe de "grimme" ting er i hjemmet ja så spiser/drikker jeg det jo ikke. Så det er egentlig meget nemt *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.