Jeg har tabt mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
12 svar
16 synes godt om
3. maj 2013

MorDk

Jeg er ved at nå mit mål (55 kg.) Det var det jeg vejede inden jeg blev gravid med Freya ♥ Hun er nu 7 mdr. gammel og jeg mangler godt et ½ kg. Så skal jeg bare "in shape" Vil gerne styrketræne så min krop ser lidt mere fit ud! Maven hænger jo (mors rynkedelle)  Men er sgu stolt! Fandme!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Clisolka

MorDk skriver:

Jeg er ved at nå mit mål (55 kg.) Det var det jeg vejede inden jeg blev gravid med Freya ♥ Hun er nu 7 mdr. gammel og jeg mangler godt et ½ kg. Så skal jeg bare "in shape" Vil gerne styrketræne så min krop ser lidt mere fit ud! Maven hænger jo (mors rynkedelle)  Men er sgu stolt! Fandme!

Sådan!! Flot gået 

Anmeld

3. maj 2013

mybaby-girl

MorDk skriver:

Stort tillykke med kampen mod kiloerne  

Anmeld

3. maj 2013

Moma

Flot!

Anmeld

3. maj 2013

Helloo

MorDk skriver:

Flot!

Vil også gerne selv derned. Men vejer pga graviditeten nu 70 (!!!!!) kg.

Hvad har du gjort ? 

Jeg har selv ca 3km hver dag. Har siden i lørdags gået 19 i alt 

Anmeld

3. maj 2013

MorDk

Louise6551 skriver:

Flot!

Vil også gerne selv derned. Men vejer pga graviditeten nu 70 (!!!!!) kg.

Hvad har du gjort ? 

Jeg har selv ca 3km hver dag. Har siden i lørdags gået 19 i alt 

Løbet og styrketrænet (hjemme) men ellers ikke det vilde.

Anmeld

3. maj 2013

EnSødMor

MorDk skriver:

Sejt, tillykke med det!

Jeg er også nede på under den vægt, jeg havde inden jeg blev gravid, men vil gerne tabe ca 10 kilo mere, så jeg vejer 62 kg.  Men jeg tager det stille og roligt, har dog også en hængemave, som jeg hader. 

Anmeld

3. maj 2013

MorDk

Frk-S skriver:

Sejt, tillykke med det!

Jeg er også nede på under den vægt, jeg havde inden jeg blev gravid, men vil gerne tabe ca 10 kilo mere, så jeg vejer 62 kg.  Men jeg tager det stille og roligt, har dog også en hængemave, som jeg hader. 

JA den er frygtelig den mave...

Anmeld

3. maj 2013

EnSødMor

MorDk skriver:

JA den er frygtelig den mave...

Ja det er den, selvom der selvfølgelig er kommet noget godt ud af den. 

Men det er bare træls. 

Anmeld

3. maj 2013

Sahara82

MorDk skriver:

OMG det er skide flot! Har du bare spist sundt eller hvad?

Vejer selv de 64 kg som er det samme som før jeg blev gravid og det samme som de sidste ti år, men har altid drømt om at komme ned på de 60, og kan godt mærke det godt kunne lykkes denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.