Bogklubber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. juni 2009

Juniors mor

-har i meldt jeres børn ind i nogle bogklubber og i så fald hvilke?

Helle - der overvejer det med bogklubber, men kan ikke rigtig bestemme sig for om det er en god ide.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

Plysbjørnen

Laura er medlem af PeterPlys klubben og var også med i babyplys klubben... og Benjamin er blevet meldt ind i Disney bogklubben, der er der cd'er med med bøgerne på...

Anmeld

30. juni 2009

ivfmarie

Ha ha.. jeg er nabo med en pixie-pusher!! (sælger for forlaget Carlsen) Og han skaffer ind i mellem gratis bøger til os nice!

Forleden fik vi fire rigtig lækre bøger: Min fantastiske traktorbog, Min fantastiske Dinosaur bog, Rasmus Klump på eventyr, og en junglebog med masser af lyde!

Hvis Carlsen har en bogklub, så vil jeg da anbefale dem - det er nogen rigtig gode kvalitetsbøger!

Marie - ex medlem af gyldendal... baaah!

Anmeld

1. juli 2009

Marco2

Undgå for alt i verden Gyldendals babyklub!!!

Deres bøger er røvdyre og det er en KAMP at komme ud af det igen, hvor de både sender en til inkasso og alt muligt...

Man kan ikke afmelde månedens bog, og hvis du sender den retur får du et ekspeditionsgebyr på 50,- plus forsendelsen.

De tager røven på folk for vildt!

AG - ex-gyldendaler...

Anmeld

1. juli 2009

Kaufie

Jeg synes der er så mange fine sjove og spændende bøger på tilbud hele tiden - så jeg vil ikke melde William ind i en bogklub - synes der er flere ulemper end fordele ved de klubber.

Så hellere et abonnement på et tegneserieblad (som han kan dele med sin far) når han når den alder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.