hmm hvad syns i om remas new born..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2013

L&V

1990h skriver:

bleer..

vi har prøvet både remas, liberos og hugies. hun har skidt ud af alle tre slags. men da det var i huggies og liberos sad hun i autostolen så det blev mast op af ryggen. ligefør sked hun og tog hende hutigt ud på puslebordet også var det røget ud, det var en rema ble..

nu ved jeg ikk hvilke vi skal bruge..hvad er jeres erfaring..

Tænker det har noget med størrelse og pasform at gøre hvis de skider udenfor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Svenne

DitteFisk skriver:

I new born brugte vi libero, der synes jeg heller ikke helt remas holdt. Hun er en meget stor baby og nu er hunden måned og vi bruger nu remas nr 3, som sidder bedre end 1 og 2 synes jeg  

Samme her!
Var ikke helt tilfreds med str. 1 og 2 - men nu er vi også allerede i str. 3 og jeg tænkte, at jeg lige ville give dem en chance mere. De er bedre end de helt små!

Anmeld

3. maj 2013

CamillaSoefelt

1990h skriver:

bleer..

vi har prøvet både remas, liberos og hugies. hun har skidt ud af alle tre slags. men da det var i huggies og liberos sad hun i autostolen så det blev mast op af ryggen. ligefør sked hun og tog hende hutigt ud på puslebordet også var det røget ud, det var en rema ble..

Aldis vibelle?

Anmeld

3. maj 2013

Bertris

Rema's str 1 brugte vi aldrig, vi brugte libero, men det kan have meget med pasformen at gøre. 
i str 2 har vi brugt både libero og remas, men der syntes jeg bedst om liberos, oppe i str 3 synes jeg de er lige gode. 
Men vores pige er heller ikke så slank i det igen

Anmeld

3. maj 2013

Pigent

Nu har jeg ikke selv børn og derfor heller afprøvet bleer til helt små børn, men arbejder med børn til daglig og lige fortælle dig hvilken bleer jeg synes der er gode til de større børn

Rema 1000, Libero, Bambo (Kan købes i abc), änglamark, Babycare (Fra Spar, man kan også få nogle i Bilka og de hvis også gode) og Vibelle. Pampers synes jeg er dårlig. 

Anmeld

3. maj 2013

gonefishing

1990h skriver:

bleer..

Mine erfaringer er at skider de udenfor, så sker det på alle typer bleer. I hvert fald herhjemme.

Dog er vi mest til Kiwis bleer, og så kommer rema´s på 2. pladsen

Anmeld

3. maj 2013

frk andreasen

bleer..

sys de er det væreste gang l.... de er tykke stive og firkantede og sidder dårlige.

pampers brugte jeg til hun ( og min mellemste, de var ik i new born da min ældste var spæd)  kunne passe vibelle aldis 3-6 kg som er den mindste i det mærke..
men når det så er sagt så sys jeg at remas bleer fra str 3 og op efter er udemærket. især buksebleerne sys jeg godt om dem har jeg brugt til de to store hvis jeg ik lige var kommet i aldi efter bleer.

men favoriten er klart vibelle

knus tanja

Anmeld

4. maj 2013

M (:

bleer..

Vi har brugt rema str 1 uden problemer og bruger nu aldis vibelle str 2. Vi har kun haft få uheld (men kun i rema-bleer). Jeg er også glad for libero, men synes de er for dyre!

Hjalte er lang og slank (4000 gram og 57 cm)

Anmeld

4. maj 2013

Mor til Ella

1990h skriver:

bleer..

Bambo er de eneste hvor Ella ikke har det UDOVER det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.