hmm hvad syns i om remas new born..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.172 visninger
18 svar
13 synes godt om
3. maj 2013

1990h

bleer..

vi har prøvet både remas, liberos og hugies. hun har skidt ud af alle tre slags. men da det var i huggies og liberos sad hun i autostolen så det blev mast op af ryggen. ligefør sked hun og tog hende hutigt ud på puslebordet også var det røget ud, det var en rema ble..

nu ved jeg ikk hvilke vi skal bruge..hvad er jeres erfaring..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Hullabullabulla

1990h skriver:

bleer..

vi har prøvet både remas, liberos og hugies. hun har skidt ud af alle tre slags. men da det var i huggies og liberos sad hun i autostolen så det blev mast op af ryggen. ligefør sked hun og tog hende hutigt ud på puslebordet også var det røget ud, det var en rema ble..

Er hun meget smal? Altså rundt om maven ? Fordi så kunne pampers være en mulighed..

Brugte remas str 1 bleer uden problemer og bruger nu aldis str 2 bleer - også uden problemer..

Anmeld

3. maj 2013

FruK

For mig fungerede det bedst med Pampers da hun var helt lille (og det samme med min søn i øvrigt). I str 2 skiftede jeg til Remas eller Faktas Minirisk - de er nogenlunde ens i pris og kvalitet, så det afhænger af, hvor det er nemmest at handle.

Anmeld

3. maj 2013

NessaXenia

Aldi's vibelle bleer er alletiders.

Anmeld

3. maj 2013

2babygirls

1990h skriver:

bleer..

Syntes de er stive og træls. Men i starten er det så tyndt at det næsten ryger ud af alle bleer. Vi bruger vibelle. Brugte pampers til navlestumpen faldt af, og måneden ud.

Anmeld

3. maj 2013

StudPsyk

Vi startede med libero fordi vi havde en prøvepakke. Derefter Remas str. 1, som jeg faktisk synes var gode! Det avr dog for en kort bemærkning, da de var for små. Vi bruger nu Rema str. 2.

James har ikke skidt eller tisset udenfor bleen en eneste gang siden fødsel, så er glad for remas!

Anmeld

3. maj 2013

Team Putte

1990h skriver:

bleer..

synes de er lidt brede mellem benene men ellers fine det kan være svært at holde på det helt flydende når de er så små.. Synes derimod libero lugter hurtigt af Tis og pampers lugter af kemi når den bliver våd

Anmeld

3. maj 2013

DitteFisk

I new born brugte vi libero, der synes jeg heller ikke helt remas holdt. Hun er en meget stor baby og nu er hunden måned og vi bruger nu remas nr 3, som sidder bedre end 1 og 2 synes jeg  

Anmeld

3. maj 2013

Helloo

1990h skriver:

bleer..

De er såe hammerende elendige. Prøv evt Aldis de er super gode herhjemme 

Anmeld

3. maj 2013

baby012

Mine kan begge kun tåle libero  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.