badekar eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2013

mpr

Ville elske badekar igen der hvor jeg havde lejet mig ind før havde vi badekar og det var lækkert nok dog skal man være sikker på at man har varmt vand nok hvilket der ikke altid var der hvor jeg boede ikke nok til hele badekaret nemlig :p 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

AnthonsMor

tweety2060 skriver:

Vi skal lave badeværelse inden så længe og kan ikke finde ud af om vi skal have badekar eller ej....
DEr er badekar nu, men da vi ikke har fået integreret vores 1 sal har vi stort set ikke brugt det andet end et par gange.... Vores datter elsker når vi går i bad samme men nyder også brusebad....
Kom frisk med meninger

Vi har badekar.. Og jeg har aldrig brugt det! Jeg ville 10 gange hellere have bare bruseren, så vi kunne få mere plads på vores badeværelse! :-)

Anmeld

3. maj 2013

Elgaard73

Vi havde badekar før, men brugte det aldrig, så da vi byggede om besluttede vi os for at sløjfe det og bare nøjes med brusekabine.

Men efter at vi har fået vores søn, har jeg bare fortrudt det så meget. Han er en rigtig vandhund og ville bare have haft så meget fornøjelse af et rigtig badekar. Jeg er så træt af det lille plastik badekar, som skal findes frem, stilles an, ryddes væk, står i vejen osv... Så jeg ville beholde badekaret hvis jeg havde valget idag.

Anmeld

3. maj 2013

sne190810

Badekar

Jeg ville ÆÆLSKE at ligge i et badekar og slappe af nogle gange. Min veninde, som kun bor sammen med sin kæreste uden børn, har et og de bruger de rigtig tit. Både sammen og alene.

Do it

Anmeld

3. maj 2013

gonefishing

tweety2060 skriver:

Vi skal lave badeværelse inden så længe og kan ikke finde ud af om vi skal have badekar eller ej....
DEr er badekar nu, men da vi ikke har fået integreret vores 1 sal har vi stort set ikke brugt det andet end et par gange.... Vores datter elsker når vi går i bad samme men nyder også brusebad....
Kom frisk med meninger

Med mindre i har tænkt Jer et stort badekar med bobler og massage, så tror jeg bare jeg ville nøjes med brusebad.
Jeg har haft alm badekar, brugte det et par gange og så var det ikke lige så sjovt, plus vandregningen steg ret meget i den tid jeg brugte det

Anmeld

3. maj 2013

Ciss

Vi flyttede fra et bad med badekar for snart tre år siden. Jeg savner det stadig! - både for min egen del, men aller mest for ungernes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.