badekar eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.451 visninger
15 svar
2 synes godt om
3. maj 2013

tweety2060

Vi skal lave badeværelse inden så længe og kan ikke finde ud af om vi skal have badekar eller ej....
DEr er badekar nu, men da vi ikke har fået integreret vores 1 sal har vi stort set ikke brugt det andet end et par gange.... Vores datter elsker når vi går i bad samme men nyder også brusebad....
Kom frisk med meninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Aabye

Jeg bruger ALDRIG vores badekar... Men det gør mine to drenge til gengæld... Min dreng på 2 ELSKER badekaret og kunne garanteret få flere timer til at gå derude hvis han fik lov... 

Men.. Hvis det var mig ville jeg fjerne badekaret... Når ungerne bliver ældre kommer de jo ikke til at bruge og hvis i så heller ikke selv bruger det.. Ja så fylder det jo bare..

Anmeld

3. maj 2013

vitapigen

Jeg gad godt at vi havde badekar.... Især til min pige der elsker vand... Den lille plastik badekar synes jeg er for lille og så kan min mand også godt lide at være i badekar med en bajer i hånden

Anmeld

3. maj 2013

Benjamins'mor

Vi havde badekar der hvor vi boede før, og vi var ret trætte af det.

Da jeg boede hjemme havde vi også badekar, da de byggede om fik de bruser i stedet, for det var træls med det badekar.

Anmeld

3. maj 2013

Loa

tweety2060 skriver:

Vi skal lave badeværelse inden så længe og kan ikke finde ud af om vi skal have badekar eller ej....
DEr er badekar nu, men da vi ikke har fået integreret vores 1 sal har vi stort set ikke brugt det andet end et par gange.... Vores datter elsker når vi går i bad samme men nyder også brusebad....
Kom frisk med meninger

Jeg ville elske at have et badekar.
Men børn når de er små ville det være helt fantastisk at kunne bade sammen med dem, og ellers selvom det bare er en gang i mellem, så er det sgu luksus at kunne fylde sådan et op og bare ligge og søbe

Anmeld

3. maj 2013

Janni.

Her er det kun Silas som bruger badekarret men den nydelse han har i dét, er virkelig også det værd.

Anmeld

3. maj 2013

Mettefpigen

Jeg ville elske at have badekar :-D

Anmeld

3. maj 2013

L&V

Nu er det godt nok et spabad vi har men det ka jo os bruges til badekar og vi bruger det min. 1gang om ugen... Elsker det... Det er total kvalitets tid for mor at ligge der i med musik og starinlys

Anmeld

3. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville helt sikkert vælge badekar! Jeg savner mit gamle badekar. Vh stine

Anmeld

3. maj 2013

Nemesis

Savner badekar men savner ikke at gøre det rent :-D

Hvis jeg kunne vælge i dag, ville jeg have separat badekar og bruser, så det daglige skidt der vaskes af i bruseren IKKE sætter sig i/på badekarret. Det ville helt klart lette rengøringen.

Men mine unger ville elske vi have badekar. i påsken boede vi på hotel med badekar og de var i det hver eneste dag. De nød det helt vildt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.