Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BigHope13 skriver: ja puha der er lang tid endnu, men jeg er nu alligevel glad for den oppustet mave og den bliver grundig nusset af både mig og manden så selvom det ikke er baby der fylder der inde og danner rammen så føler man sig bare ret gravid når den buler,
ja puha der er lang tid endnu, men jeg er nu alligevel glad for den oppustet mave og den bliver grundig nusset af både mig og manden så selvom det ikke er baby der fylder der inde og danner rammen så føler man sig bare ret gravid når den buler,
Haha, jeg er også glad for min lille bule som bare er ren luft Med luft eller ej, så er det et tegn på at der gemmer sig noget derinde så det skal da selvfølgelig nusses
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinny skriver: Ja så fik vi set den lille skumfidus Efter mine beregninger (udfra sidste mens) skulle jeg være 7+0, skumfidus målte 5,7 mm tilsvarende 6+4, men som gynækologen sagde så kommer det jo helt an på hvornår jeg har haft ÆL og hvornår ægget har sat sig fast, så jeg skulle ikke være urolig! Men det vigtigste: HJERTET SLÅR Det var så skønt men samtidig så urealistisk for vi havde jo ikke regnet med at det kunne ske og nu har jeg været til den første scanning, og har det første billed af min lille skat Jeg blev helt lettet da hun sagde hun kunne se hjertet, og både kæresten, min mor og jeg havde brug for en kleenex Specielt den kommende far, han var så stolt over at se det lille hjerte! Så nu er vi alle bare på en lyserød sky og venter bare på at vi skal til den første lægeundersøgelse d. 15 maj
Ja så fik vi set den lille skumfidus
Efter mine beregninger (udfra sidste mens) skulle jeg være 7+0, skumfidus målte 5,7 mm tilsvarende 6+4, men som gynækologen sagde så kommer det jo helt an på hvornår jeg har haft ÆL og hvornår ægget har sat sig fast, så jeg skulle ikke være urolig!
Men det vigtigste: HJERTET SLÅR
Det var så skønt men samtidig så urealistisk for vi havde jo ikke regnet med at det kunne ske og nu har jeg været til den første scanning, og har det første billed af min lille skat
Jeg blev helt lettet da hun sagde hun kunne se hjertet, og både kæresten, min mor og jeg havde brug for en kleenex Specielt den kommende far, han var så stolt over at se det lille hjerte!
Så nu er vi alle bare på en lyserød sky og venter bare på at vi skal til den første lægeundersøgelse d. 15 maj
Åhr yaaiiii!!! Ihh!! Hjertelig tillykke
KTP86 skriver: Åhr yaaiiii!!! Ihh!! Hjertelig tillykke
Mange tak
Fantastisk
AnnL skriver: Fantastisk
Ja, meget
Stort tillykke !
Akmese skriver: Stort tillykke !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128